Slappe nek |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Juli 2013 om 10:37 |
Ik heb aan jullie een vraagje. Wanneer ik een grotere knuffel haak/brei en ik naai het hoofd op de romp vast dan heb ik telkens dat de nek te slap is waardoor het hoofd voorover of achterover kiepert. Wout (mijn man) kwam al met het idee om een gedeelte van een wc-rol in het midden te doen als ondersteuning en dat is eventueel nog wel kindvriendelijk. In het konijn wat ik ooit gemaakt heb zitten sateprikkers....
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
madebyhome ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 13 April 2013 Status: Offline Points: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik maak ook veel grote knuffels en poppen,
ik vul dit op tijdens het dichtnaaien met heel veel vulling om het stevig te maken (dus als je bijna klaar bent met het hoofd op het lichaam te naaien een klein gaatje over te houden en hier heel veel vulling in stoppen en het zo stevig maken) om dat de knuffels die ik ontwerp veelal voor kinderen zijn dus toch in de was moeten. wat ook helpt is als je het lijf hebt, de armen aan de opening naaien en dat opvullen dan het hoofd volgens bovenstaande erop naaien succes
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Ik gebruik een opgerold stuk plastic van een lege verpakking om de scherpe kantjes doe ik tape van Action de holle ruimte vul ik gewoon met hetzelfde vulmateriaal als de rest..
het voordeel is je kunt het wassen .en het is niet scherp. groet Ap
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
een pijpenrager kan ook als eens helpen, en tis ook kindvriendelijk
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Bij bouwmarkt verkopen ze een soort piepschuim stengel, wat om buizen wordt gedaan ter isolatie.
Werkt perfect. Als de stengel ( weet niet hoe het echt heet) te dik is kun je hem zo losbuigen en over de lengte een stukje Afknippen. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Of een hele plastic fles, die je anders in de plastic container zou gooien. Die kan vast wel op 30 graden gewassen worden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Wat een geweldige ideeën zie ik voorbij komen dames, dank jullie wel, hier kan ik zeker wat mee
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
m'jo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
super creatief allemaal
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
![]() http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14114 |
Bedankt voor alle ideeën. Ik heb inderdaad zo'n lange satéprikker in de hals van een pop gedaan. Maar hier zijn betere tips voorbij gekomen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |