Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenslechte ervaring

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Direct Link To This Post Onderwerp: slechte ervaring
    Posted: 25 Augustus 2008 om 09:01

Ja, Zaterdag is me iets overkomen, waar ik het nog steeds moeilijk mee heb.

Was zo gelukkig, had een redelijke goede dag, mijn flat was prachtig opgekapt, mijn internet was weer terug, wie deed me wat ???

Ging voor het boodschappen doen nog eerst even pinnen.....heb toen waarschijnlijk mijn pas laten vallen, zonder dat ik er erg in had.....wilde 's avonds gaan bankieren......mijn rekening was helemaal leeg gehaald .

Het was 14 minuten, nadat ik gepind had, gebeurd. Ik heb zitten janken van boosheid.....boos op mezelf, dat ik niet beter opgelet had.....maar vooral boos op die mensen die er zo op staan te gluren, om je dit aan te doen.

Als ik een pasje zou vinden, zou ik dat meteen afgeven bij het postkantoor. Volgens de politie zitten die op het parkeer terrein in een auto, met een camera op het pin apparaat gericht te wachten tot ze hun kans schoon zien.

Ze weten niet wat ze je aandoen.....moet je bij je kinderen gaan vragen om je uit de nood te helpen ( en die doen dat gelukkig meteen ).....terwijl je zelf steeds je best zo doet, om rond te komen met dat beetje dat je hebt. Ik leef al 34 jaar op 70% van het minimum inkomen, en dat nemen ze je nog af .

Ik ben zo boos......heb meteen het pasje laten blokkeren, (want deze week moet mijn aow uit NZ nog gestort worden).....telefonisch aangifte gedaan bij de politie.....heb morgen een afspraak om de papieren in te vullen.....ga straks naar het postkantoor hier om het te melden....misschien kunnen zij iets zien wat er na mij gebeurd is.....en neem contact op met mijn verzekering.

Gelukkig heb ik bij dit alles veel steun van mijn dochter, maar ik ben zo boos, zo boos......

Ik ben heel blij dat ik dit even van me af kan schrijven......en het is tevens een waarschuwing aan iedereen......ik laat jullie wel weten hoe het verder verloopt.....ik kook nog steeds van binnen !!!!!!!

TONY
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 09:05

Hallo Tony,

Wat een verschrikkelijke ervaring voor jou....  echt schandalig wat mensen elkaar durven aandoen...

Ben samen met jou boos !!!  Hopelijk kun je op de één of de andere manier nog iets recupereren....  vind het echt wel erg voor jou !!!

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
EllyM. View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 15 Juni 2008
Status: Offline
Points: 31
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 09:34

Wow,wat een vreselijke ervaring lijkt me dat!!!

 

Heel veel sterkte de komende tijd

liefs Elly

Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2008
Status: Offline
Points: 758
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 09:35
Oh Tony, wat afschuwelijk!!!! Ik hoop voor je dat ze die lui snel zullen vinden (via camera ofzo) en dat de postbank snel je geld terugstort.... Wij hebben dit ook eens gehad maar dan met een creditcard van mijn man. Gelukkig konden wij bewijzen dat wij die uitgaven helemaal niet hebben kunnen doen omdat we toen heel ergens anders waren dan waar de uitgaven gedaan waren, maar de rompslomp die je ermee hebt is heel vervelend!!! Heel veel sterkte
Groetjes
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 09:38

lieve tony, wat afschuwelijk!!!!! wie doet nu zoiets! ik vind het echt heel erg voor je, wat een rotstreek... je eerlijk verdiende centjes weg door die ploerten, grrrrrr!

ik hoop dat er toch nog iets van een oplossing of zo uit de bus komt, maar ben wel blij dat je zo'n lieve dochter hebt... Aiai, wat een ellende toch op de wereld...

Back to Top
Houtdraakje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 716
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 09:42

Hoi Tony,

wat verschrikkelijk voor je. Dat is toch ook je ergste nachtmerrie. Stelletje rotzakken zijn het, hoop dat ze gepakt kunnen worden. Scheld het maar flink van je af hoor.

Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 09:55

wat afschuwelijk,kan me voorstellen dat je kookt,Opsluiten moeten ze die mensen.

Misschien krijg je nog wat terug van de verzekering,werk je hard voor je centen,en dan dit.

gelukkig heb je steun van de kinderen,je zou er nachtmerries van krijgen.

heel veel sterkte,

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 10:12

Oh,Tony!!!Krijg de kloppingen in m'n keel als ik dit lees!!!!!!

Hoe is het toch mogelijk?In wat voor wereld leven wij?

Inderdaad gelukkig dat je uw kinderen hebt!!!maar toch!!!!

Ik weet niets over dergelijke dingen en of je nog iets kan terugkrijgen via? Wat dan ook!!!Maar het is de moeite om te proberen!!!!!

Ach!!!Jong!!!!!Wat een nare dingen weer !!!!!!!!

Lieve meid!!!!!Kop op!!!!!Perle!!!!XXXXX

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 10:49
Oh Tony wat ontzettend naar voor je. Ik hoop dat de daders snel gepakt worden.En dat zulke lui die zoiets doen eens na gaan denken wat ze andere mensen ermee aan doen.Heel veel sterkte
Groetjes Teunie
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 10:50
ik pas me bij de vorige schrijvers aan en heel veel sterkte
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 10:54

Lieve Tony, ook al zou je je geld terugkrijgen, dit maakt niet goed wat die kl..tzakken je hebben aangedaan. Ik word altijd verschrikkelijk boos als iemand zijn tengels niet van andermans spullen af kan houden!!!!!!!

Ik hoop dat je in ieder geval de schrik een beetje teboven komt,

veel sterkte en liefs, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 10:58

Jeetje zeg, dat zoiets nog kan gebeuren! Ik kan me helemaal voorstellen dat je geschrokken en heel boos bent. Ik hoop dat de bank en de politie iets voor je kunnen betekenen.

Als ik (wij) je ook maar op de 1 of andere manier kunnen helpen, hoe groot of hoe klein ook, dan roep je maar!! Wij zijn er voor je!

Je zou die mensen....

Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 11:03
zo, arme tony veel sterkte. als ik dit lees word ik al boos hoe moet het dan bij jou zijn?
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 11:37
Originally posted by Ennas Ennas wrote:

Jeetje zeg, dat zoiets nog kan gebeuren! Ik kan me helemaal voorstellen dat je geschrokken en heel boos bent. Ik hoop dat de bank en de politie iets voor je kunnen betekenen.

Als ik (wij) je ook maar op de 1 of andere manier kunnen helpen, hoe groot of hoe klein ook, dan roep je maar!! Wij zijn er voor je!

Je zou die mensen....

Helemaal mee eens Sanne!! Tony: houd je niet groter dan je bent en als je hulp nodig hebt zijn we er voor je.

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 11:43
Ennas schreef:

Jeetje zeg, dat zoiets nog kan gebeuren! Ik kan me helemaal voorstellen dat je geschrokken en heel boos bent. Ik hoop dat de bank en de politie iets voor je kunnen betekenen.

Als ik (wij) je ook maar op de 1 of andere manier kunnen helpen, hoe groot of hoe klein ook, dan roep je maar!! Wij zijn er voor je!

Je zou die mensen....

Helemaal mee eens Sanne!! Tony: houd je niet groter dan je bent en als je hulp nodig hebt zijn we er voor je.

groetjes, Joke


Daar sluit ik mij volledig bij aan .
Back to Top
marianneke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 724
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 11:53
Wat een vreselijke ervaring Tony. Hopelijk vinden ze degene die dit hebben gedaan. Ik vraag me als ik zulke dingen hoor altijd weer af waarom mensen elkaar zoiets aan doen, ik kan er zo boos over worden.
Heel veel sterkte Tony
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 12:10
Wat een narigheid, ik hoop dat het snel goedkomt.
odette
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 16:03

Bedankt voor al jullie mede leven, op het post kantoor zeiden ze van morgen dat er schijnbaar een groep bezig is, hier in het winkel centrum.

Vorige week had iemand binnen gepind, en voor ze de deur uit was, trokken ze 100 euro uit haar hand en waren er weg mee. Brutale rotz.. .

Ik zal waarschijnlijk wel een vergoeding krijgen van het poskantoor, maar toch ......., ik kook nog steeds.

PS ik heb wel mijn oude avatar gevonden.

TONY
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 16:16

Ik zag al dat je je oude avatar gevonden hebt. Nu is het bijna weer als vanouds....

Met jou ben ik boos op mensen die hun brood niet willen verdienen maar het afnemen van anderen die het wel hebben verdiend. Het is niet te geloven. ik houd het altijd een beetje in mijn achterhoofd dat als ik ergens pin ik weleens door iemand te pakken genomen kan worden. Maar toch zeg je tegelijk tegen jezelf: tuurlijk gebeurd het niet. Toch wel dus. Een waarschuwing. Iets om in de gaten te houden.

fijn dat je een vergoeding krijgt. Maar net als de anderen zeg ik: alles wat je er voor moet doen om het voor elkaar te krijgen is veel te veel. Het is onvoorstelbaar dat er iemand is die jou gewoon zoveel werk laat doen omdat zij te slecht zijn om op een normale manier aan geld te komen. Waarom doen mensen toch zulke foute dingen?

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 23 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2042
Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2008 om 16:26
Kan me goed voorstellen dat je ontzettend boos bent en teleurgesteld. Wat balen zeg.
Groetjes Syl
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns