Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Sleutelhangerring + touwtje.

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 22:13
Ik haal de ringen ook wel gewoon bij de ijzer handel daar hebben ze ook verschillende maten en prijzen. En de hanger kan je overal van maken ik heb al gelezen van een lintje maar gewoon een los kettinkje kan ook. 
Ik zelf gebruik voor andere sleutel- of tassenhangers speciaal garen
Volgens mij noemen ze dat knopengaren dat splijt haast niet is vrij dun, maar dikker dan ijzergaren en naaigaren en het zit op een gewoon klosje. Het verschil is dat het erg sterk is wel glad. 
op het Klosje staat 100%polyester en iets van cordonet. 

Ik las ook over so low dat is inderdaad een winkel waar je als je in de buurt bent echt even doorheen moet lopen. Ik ken het dan van Rijswijk en de ene keer hebben ze niks en de andere keer moet je echt je hand op je portemonee houden. zeker als je de eerste keer naar binnen loopt. Het is kleiner dan de action en minder uitgebreid maar toch zeker net zo leuk om te kijken ze hebben meer de hebbedingetjes en handigheidjes, maar ook hobbydingetjes. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2012 om 08:31
Wanneer je Heutinck bedoeld in Ede, is dat dan Ede in de buurt van Maldegem (Belgiƫ)?
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 22:50
Originally posted by biggels biggels wrote:

als iemand een vracht goedkoop weet, let me now ik ben ook altijd op zoek naar leuke koopjes.

Dus dat we met meerdere een hele bulk van die dingen kopen? Is opzich ook nog een idee, hoewel ik die dingen met vlagen verslijt alsof het chips is. Ben zo door 20 ringen heen.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns