Sleutelhangerring + touwtje. |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik haal de ringen ook wel gewoon bij de ijzer handel daar hebben ze ook verschillende maten en prijzen. En de hanger kan je overal van maken ik heb al gelezen van een lintje maar gewoon een los kettinkje kan ook.
Ik zelf gebruik voor andere sleutel- of tassenhangers speciaal garen
Volgens mij noemen ze dat knopengaren dat splijt haast niet is vrij dun, maar dikker dan ijzergaren en naaigaren en het zit op een gewoon klosje. Het verschil is dat het erg sterk is wel glad. op het Klosje staat 100%polyester en iets van cordonet. Ik las ook over so low dat is inderdaad een winkel waar je als je in de buurt bent echt even doorheen moet lopen. Ik ken het dan van Rijswijk en de ene keer hebben ze niks en de andere keer moet je echt je hand op je portemonee houden. zeker als je de eerste keer naar binnen loopt. Het is kleiner dan de action en minder uitgebreid maar toch zeker net zo leuk om te kijken ze hebben meer de hebbedingetjes en handigheidjes, maar ook hobbydingetjes. Ik hoop dat je hier wat aan hebt |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Wanneer je Heutinck bedoeld in Ede, is dat dan Ede in de buurt van Maldegem (Belgiƫ)?
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Dus dat we met meerdere een hele bulk van die dingen kopen? Is opzich ook nog een idee, hoewel ik die dingen met vlagen verslijt alsof het chips is. Ben zo door 20 ringen heen.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |