|
Reageer ![]() |
Autheur | |
marjolein999 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 658 |
![]() Posted: 04 November 2010 om 16:58 |
Ik kreeg van mijn zusje een paar stukjes leer. Restjes, waarmee de kinderen op de school waar zij werkt knutselen. En tijdens het opruimen zouden deze stukjes de prullenbak in verdwijnen. Dus vroeg mijn zusje of zij ze dan mocht hebben. Dat mocht en ik kreeg er een paar van haar. Bij mij stonden de oude laarzen van mijn dochter klaar voor de vuilnisbak. Gelukkig bedacht ik me nog net op tijd. En deze leren sleutelhangers zijn de eerste resultaten. Ik heb nog veel meer wensen en ideeën. Maar helaas niet genoeg leer... |
|
Hartelijke groet, Marjolein
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() |
oohhooo leuk leuk leuk!!! ik heb op jouw blog al gereageerd goed idee zeg ik gooi trouwens bijna niets weg als schoenen nog draagbaar zijn maar te klein gaan ze naar het goede doel ik heb bloezen van mijn man knopen lintjes kraaltjes stukjes kant bont en ga zo maar door wie wat bewaart die heeft wat is mijn motto!! zie hiir onder hahaha |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
![]() |
Wat dacht je van hetzelfde te doen met binnenbanden van een fiets of van een auto, even kwikfit lief aankijken. En je hebt materiaal voor een tas. Nog goedkoper dan leer. En even stoer.
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
amandel ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
![]() |
![]() ![]() |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
![]() |
Wat een origineel idee. Erg leuk!!!
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() |
heel leuk idee!
|
|
![]() |
|
*Grietje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 717 |
![]() |
Goed idee! En laat ik nu net een binnenband weggegooid hebben |
|
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() |
Ik sta iedere keer weer versteld met wat voor prachtige ideetjes jij aankomt. Je bent een echte duizendpoot. Heel mooi zijn je sleutelhangers trouwens
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Nancy ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1009 |
![]() |
Leuk gedaan. Kan jou naaimachine dat leer makkelijk aan? Gr Nancy. |
|
![]() |
|
marjolein999 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 658 |
![]() |
Bedankt voor alle leuke reacties. En ik ben ook zeker weer op een idee gebracht met die binnenband. Inderdaad: niets zomaar weggooien. Nancy, ik durf niet zo goed te zeggen of mijn naaimachine het makkelijk aankan. Ik twijfel dan nog altijd of het niet aan mij ligt. De leernaald ging goed door het leer. Maar ik heb lang zitten zoeken naar de juiste draadspanning en die heb ik nog niet gevonden, volgens mij. Met de voetpedaal bedienen leek niet helemaal goed te gaan, alsof de draad in het leer sneed. Daarom heb ik de naald uiteindelijk gewoon met de draaiknop aan de zijkant bediend. Maar dat kost wel wat extra tijd... Maar ik geef niet op! Ik blijf proberen. En mijn naaimachine is op zich ook geen bijzondere. Een keer een aanbieding bij de Hema. Tot nu toe doet hij het prima, maar ik denk zeker dat er machines zijn die betere prestaties leveren. Fijn weekend allemaal! |
|
Hartelijke groet, Marjolein
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
leuk idee!!
![]() |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
Heel mooi
|
|
![]() |
|
Klaaske ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 39 |
![]() |
Knap zeg, en een hartstikke leuk idee!
En jij hebt wel veel geduld met de naaimachine, voor mij is het 2 keer proberen en dan heb ik het wel gehad. ![]() |
|
![]() |
|
sassa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5231 |
![]() |
wat heb je dat knap gedaan
![]() |
|
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |