sloffen in gerstekorrel van Eskimo |
Reageer ![]() |
Autheur | |
bonny ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 September 2013 om 11:02 |
Beste mensen,
goede morgen, ik hoop dat iemand me kan helpen. voor het eerst op dit forum omdat ik een probleem heb met een patroon. hobbydoospatroon Gebreid sloffen in gerstekorrel van Eskimo. Gebreid sloffen in gerstekorrel van Eskimo. nr.5414 of DROPS142-36 het gaat om de sloffen van eskimo. het begin het breien v/d pijp is gelukt maar het probleem is dat ik niet weet hoe ik verder moet met de voet. in het patroon moeten de steken nu op de nld. zonder knop. vraag? hoe verdeel ik de steken over de nld.?? het volgende is ; plaats 1 markeerder middenvoor bij de teen en een markeerder middenachter op de hiel. hoe bepaal ik waarde teen en hiel zijn.?? heel veel dank alvast voor meedenken, Groetjes Bonny. ik ben een beginnende breister
![]() |
|
bonny
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |