|
Reageer ![]() |
Autheur | |
roosje315 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 15 |
![]() Posted: 23 November 2009 om 22:47 |
Ik wil graag de DROPS slofjes breien op deze link: http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=111& amp;d_id=31&lang=nl
Plaats een markeerdraad in st nr. 4-5-5 en een markeerdraad in st nr. 10-11-13. Ga verder in tricotst en meerder TEGELIJKERTIJD 1 st aan iedere kant van beide markeerders – ZIE TIP VOOR HET MEERDEREN - en herhaal dit meerderen om de nld in totaal 6 keer = 37-39-41 st. Wat ik niet zo goed begrijp zijn die markeerdraadjes. Is dat hetzelfde als een steekmarkeerder? Moet je die steekmarkeerder dan voor steek 4, dus na steek 3 plaatsen? Of juist na 4 en voor de 5e steek? Welke steken moet ik dan vermeerderen als ik langs weerskanten moet vermeerderen?
|
|
![]() |
|
NaJa ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juli 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 437 |
![]() |
Je kan die plaatsen waar je wil, als je zelf maar weet dat je voor en na steek 4 moet meerderen. Ik zou hem er zelf echt in die steek zetten. Zo kan je je niet vergissen. Je moet telkens in de steek voor de gemarkeerde steek en in de steek erachter meerderen. |
|
Groetjes
Nathalie |
|
![]() |
|
roosje315 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 15 |
![]() |
erg bedankt
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23717 |
![]() |
Het gaat om drie schoenmaten, daarom noemen ze drie getallen. Jij hebt alleen te maken met je eigen maat, dus met óf de 4e óf de 5e steek en óf de 10e óf de 11e óf de 12e. Daar moet je dan een markering op aanbrengen. Je kunt ook twee ringen aanbrengen, voor en achter die steek. Dan kun je binnen de markeringen meerderen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
of kleine veiligheidspeldjes als markering gebruiken
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |