Snap dit niet!! Kan niet verder! Wie helpt a.u.b. |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En weg was de tekst .
![]() Langs het stuk dat uitsteekt neem je lusjes langs de kant op dat moeten er aan iedere kant 4 zijn .
Je krijgt dus je 3 wachtende steken 4 opgenomen lusjes(dwarslusjes die zie je liggen ) 4 steken 4 opgenomen dwarslusjes 3 wachtende steken .
het is het principe van de grote hiel bij sokkenbreien . Dat kun je vast wel op een you tube filmpje vinden als het nog niet duidelijk is
|
|
![]() |
|
LynnekeDW ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 September 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 5 |
ja het is te zeggen dat ik een volledige beginner ben en veel termen mij nog vaak in de steek laten. als ik het bladje mag geloven dien ik op 18steken uit te komen als dat in orde is :p ik zal het eens proberen, sorry voor het verkeerd posten ik zag als onderwerp: snap dit niet!! kan niet verder!! en ik zat in diezelfde situatie :) het is het beertje dat je hier op de website vind met een rood jurkje :)
alvast bedankt aan allen voor de reacties! |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Voor een beginneling is het misschien beter om eerst een eenvoudig breiboekje te kopen en de projecten daaruit te maken; in dat boekje staan de gebruikte termen en afkortingen uitgelegd. Iets meteen van internet te maken is wel ambitieus.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Annita ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 Januari 2011 Locatie: Katwijk aan Zee Status: Offline Points: 772 |
Yess! Mijn stola is klaar en erg mooi geworden! ![]() Als ik morgen even tijd heb, zal ik een foto plaatsen. Heb hem alléén nog niet opgepannen, maar dat maakt niet uit! ![]() |
|
![]() |
|
Annita ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 Januari 2011 Locatie: Katwijk aan Zee Status: Offline Points: 772 |
Wallah !!! Dankzij de hulp van verschillende Hobbydozen!
![]() Dames bedankt! Hier is hij dan! Op de onderste foto kun je de steek wat beter zien. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
oh wat een zaligheid om dit stuk te lezen. ik dacht altijd dat het aan mij lag als ik de patronrn (of aanwijzingen) niet goed kon lezen en dat ik te ongeduldig was waardoor ik het niet begreep en het stukje over jonkie zijn ik ben over een week 49 dus in dat geval vol ik me weer helemaal een jonge blom.
en de stola is erg mooi geworden zeg.
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
hoi,
nou hier kan je trots op zijn!! snap ook nooit iets van patronen en ben nog ouder hihihi. groetjes marian |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
het eindresultaat mag er zijn .
Nu ben ik wel benieuwd naar het ajourpatroontje .
PS Ik ben nog ouder
|
|
![]() |
|
De foto met de Lace-Stola staat nu óók bij de Creaties! En daar ergens in het forum heb ik het patroontje gekopieerd Muttie!
|
|
![]() |
|
Ik heb 'm gevonden .
Ga het eens uitproberen .
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |