Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Snap dit niet!! Kan niet verder! Wie helpt a.u.b.

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 18:10
En weg was de tekst . Cry

Langs het stuk dat uitsteekt neem je lusjes langs de kant op dat moeten er aan iedere kant 4 zijn .
Je krijgt dus je 3 wachtende steken 4 opgenomen lusjes(dwarslusjes die zie je liggen ) 4 steken 4 opgenomen dwarslusjes 3 wachtende steken .

het is het principe van de grote hiel bij sokkenbreien . Dat kun je vast wel op een you tube filmpje vinden als het nog niet duidelijk is
Back to Top
LynnekeDW View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LynnekeDW Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 17:23
ja het is te zeggen dat ik een volledige beginner ben en veel termen mij nog vaak in de steek laten. als ik het bladje mag geloven dien ik op 18steken uit te komen als dat in orde is :p ik zal het eens proberen, sorry voor het verkeerd posten ik zag als onderwerp: snap dit niet!! kan niet verder!! en ik zat in diezelfde situatie :) het is het beertje dat je hier op de website vind met een rood jurkje :)

alvast bedankt aan allen voor de reacties!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 19:19
Voor een beginneling is het misschien beter om eerst een eenvoudig breiboekje te kopen en de projecten daaruit te maken; in dat boekje staan de gebruikte termen en afkortingen uitgelegd. Iets meteen van internet te maken is wel ambitieus.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 19:51
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

hoi,
kan je nu verder?
maak je een foto als ie af is?
groetjes marian

Yess! Mijn stola is klaar en erg mooi geworden!
Als ik morgen even tijd heb, zal ik een foto plaatsen.
Heb hem alléén nog niet opgepannen, maar dat maakt niet uit!
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 11:14
Wallah !!! Dankzij de hulp van verschillende Hobbydozen!
Dames bedankt! Hier is hij dan! Op de onderste foto kun je de steek wat beter zien.

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 12:28
oh wat een zaligheid om dit stuk te lezen. ik dacht  altijd dat het aan mij lag als ik de patronrn (of aanwijzingen) niet  goed kon lezen en dat ik te ongeduldig was waardoor ik het niet  begreep en het stukje over jonkie zijn  ik ben over een week 49 dus in dat geval vol ik me weer helemaal een jonge blom. 

en de stola is erg mooi geworden zeg.

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 12:45
hoi,
nou hier kan je trots op zijn!!
snap ook nooit iets van patronen en ben nog ouder hihihi.
groetjes marian
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 13:43
het eindresultaat mag er zijn .

Nu ben ik wel benieuwd naar het ajourpatroontje .

PS Ik ben nog ouder
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 15:47
De foto met de Lace-Stola staat nu óók bij de Creaties! En daar ergens in het forum heb ik het patroontje gekopieerd Muttie!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 14:37
Ik heb 'm gevonden .

Ga het eens uitproberen .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.467 seconden.
Lang Yarns