snap er niets van |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lianne M ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Maart 2013 Locatie: limburg Status: Offline Points: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 April 2013 om 21:44 |
Hallo,
Ik wil het patroon maken van drops nr:120-2 Ik ga er even van uit met de maat xxl. Ik zou dan met de rondbreinaald 516 steken moeten opzetten. Maar na een paar cm heb ik er nog 264 over. Maar ik zie nergens staan dat ik moet minderen,of moet ik een andere bril misschien? De onderkant heeft een rouche ,dat daar meer steken zijn begrijp ik. Maar de 264 steken zijn me een raadsel,wie kan mij helpen? Gr,Lianne
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heb je een link van dit patroon?
|
|
![]() |
|
lianne M ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Maart 2013 Locatie: limburg Status: Offline Points: 255 |
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=120&d_id=2&lang=nl
Als het goed is kun je hem hier zien
|
|
![]() |
|
willyg313 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
Je moet kijken bij M 1 dat staat naast de tekening met maten in het patroon
Daar staan / in de hokjes dat betekend 2 steken samen breien en dat moet dan de hele naald ik snap het wel maar kan niet zo goed uitleggen misschien snap je het zo wel succes Willy |
|
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
|
|
![]() |
|
leuk dat je hebt gereageerd,maar ik zie het niet
![]() |
|
![]() |
|
willyg313 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
Helemaal onderaan bij het patroon staat telpatroon
Een open hokje is een steek recht aan de goede kant averecht op de achterkant dan staat er een hokje met streep erin 2 steken samenbreien Aan de andere kant van de tekening staat hoe vaak je moet minderen |
|
|
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Er staat 6 steken ribbelsteek en m1 betekent denk ik 2 steken samenbreien, dit doe je tot je nog 6 steken over hebt en die brei je weer in ribbelsteek.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
M1 is dus
eerste nld 2 steken samenbreien 1 steek recht 2 samen 1 recht zo de hele nld 2e nld recht of averecht zonder minderen 3e nld 2 steken samenbreien 4 steken recht 2 samenbrein 4 steken recht de hele nld dan ben je veel steken kwijt |
|
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
![]() hier staat aangegeven hoe het schema is die hokjes laten zien dat je om en om 2 samen moet breien even naar beneden schrollen op je patroon
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Je leest een telpatroon bij breien van onder naar boven .
|
|
![]() |
|
Ooooo,ja ik zie het nu.
Ik heb al zo vaak op het patroon zitten kijken,en ik zag het gewoonweg niet. Maar nu ga ik er wel uit komen. Dank je wel allemaal voor het meehelpen. Gr,Lianne
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |