Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Snap regl in patroon niet

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Gaike View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 30 Augustus 2018
Locatie: Limburg
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gaike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Snap regl in patroon niet
    Posted: 30 Augustus 2018 om 16:55
Ik ben beginner en snap niet wat er met deze regel bedoelt wordt
Maak een weersz. op 2st. vd kanten: 10nld. hoger:1x1 meerd. En ied. 8e nld: 4x1 meerd.
Back to Top
~By MG~ View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 26 Juni 2018
Status: Offline
Points: 53
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ~By MG~ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2018 om 19:41
Ik denk dat je aan het breien bent?
Dan kan ik je helaas niet helpen, maar er zijn genoeg dames die het wel heel goed kunnen en jou vast en zeker ook verder helpen.
https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2018 om 23:01
Wat gaat het worden? Het lijkt er op dat je eerst in de 10e naald 2 steken vanaf beide kanten 1 steek moet meerderen. Daarna in iedere 8e naald 4 keer.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2018 om 08:06