snavel haken van een kippetje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
its mikim ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 September 2011 om 00:21 |
Hoi, hier een beginnend haker die een kip uit het boekje vrolijke beestjes haken van Rina Soffers bijna af heeft. Wat niet lukt is het snaveltje, vanaf toer 3 ben ik de "draad" kwijt..... ketting van 4 lossen, toer 1: 6v in de ring, toer 2: 2v in elke 2e v. Dit stukje snap ik......maar dan staat er: tot en met toer 7 in elke toer 1v meerderen boven elke meerdering. Is er iemand die mijn kan zeggen op welke vasten ik moet meerderen (zoals ik tel is toer 3: op 2v meerderen toer 4: op 4v meerderen, toer 5: op 8v meerderen enz. enz. mijn snavel wordt dan meer een cirkel dan een toetertje) |
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik denk dat je gewoon steeds 1 vaste moet meerderen en dan
op die vd vorige toer. |
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14115 |
Ik heb het boekje erbij gehaald. Voor een beginner inderdaad een beetje onduidelijk. Toer 3 in iedere 2e vaste (18 v) meerderen. Toer 4 in iedere 3e vaste (24 v) Toer 5 in iedere 4e vaste (36 v) Toer 6 in iedere 5e vaste (42 v) Toer 7 in iedere 6e vaste (48 v) Je zult zien dat de meerderingen boven elkaar komen te liggen. Dit is over het algemeen de methode van meerderen bij amigurimies. Er zijn ook nog andere. Groetjes en succes, Lida |
|
![]() |
|
its mikim ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
Dankejewel voor de duidelijke uitleg, kan nu niet wachten om het kippetje vanavond af te maken groet Mikim |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
laat je 't weten als het ei is gelegd ;-)))))
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Moet het wel een kokertje worden? Misschien moet je een rondje dubbel slaan en dan ktijg je een open snavel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14115 |
Bij deze moet het snaveltje niet dubbel gelegd worden Magtelt. Het wordt een soort kokertje, maar je moet het zelf wel nog wat in vorm frutten.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |