Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Snood

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Snood
    Posted: 04 November 2011 om 15:47

Mijn snood, ik heb hem al een keertje uitgeprobeerd en hij zit heel lekker. Die zal ik deze winter vaak dragen:

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 om 16:00
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 om 16:10

wat schitterend zeg en wat een werk met al dat inbreien.

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 om 16:16
Mooi gebreid maar ik weet helemaal niet wat een snood is? Ik heb al op Google gekeken en daar word ik niet wijzer van. Het lijkt me zo te zien iets dat je om je nek draagt onder een jas i.p.v. een das buitenom. 
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 om 17:03
Heel mooi

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 om 17:35
oh die is leuk en mooi geworden!
Veel plezier ervan
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 om 17:45

knap hoor al die kleurtjes

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 om 20:14
Je snood is heel erg mooi geworden. Die zal je zeker van de winter vaak dragen.
Back to Top
Joyce38 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce38 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 om 20:32
Mooi geworden.
Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 om 20:49
Hij is heel mooi....en wat zal hij je veel warmte geven.
Jose
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 om 21:04
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Mooi gebreid maar ik weet helemaal niet wat een snood is? Ik heb al op Google gekeken en daar word ik niet wijzer van. Het lijkt me zo te zien iets dat je om je nek draagt onder een jas i.p.v. een das buitenom. 

Eerlijk gezegd heb ik hier ook nog nooit van gehoord.
Dan is het toch makkelijk als er een afbeelding bij staat hè.
Hij is overigens prachtig gebreid.
Groetjes, Tineke01
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 00:01
 heel mooi gedaan
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 09:37

Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Een snood is een kol die je rond je hals draagt maar die je, bij koud weer ook over je hoofd kan trekken zodat je oren lekker warm worden

Deze is wel heel mooi geworden, zulke prachtige zachte kleuren, en paars is mijn lievelingskleur.  En dan dat mooi ingebreid,  voor je zelf, ik ben er, op een gezonde manier , best jaloers op.  Ik kan dat toch niet zo mooi hoor.  Bij mij gaat dat altijd trekken.

Ik hoop voor jouw, dat het een heerlijke winter met veel sneeuw en zon mag worden, zodat jij heel veel plezier mag hebben met je warme snood.

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 10:49
Hij ziet er heel erg lekker uit.
Groetjes Teunie
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 11:05
Dankjewel voor de uitleg.

Dit is inderdaad een erg nuttig kledingstuk als je op de fiets zit met ijzige wind van voren. Het inbreien zou mij ook niet echt lukken. Vandaar nogmaals mijn complimenten!
Back to Top
Bregit View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bregit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 11:43
Wat is hij mooi , en ik had er ook nog nooit van gehoord maar dat is super handig en lekker warm en multifunctioneel!!!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 12:00
Wat is-ie mooi!!!!!! Heb je een link?
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2011 om 14:57

Bedankt voor jullie leuke reacties. Er is al uitleg gegeven over de snood zie ik. Ja dat je hem ook als muts kon maken dat vond ik zo handig. Maar ik heb hem dan ook wel wat langer gemaakt want anders zou hij niet over mijn hoofd passen. Dat deel met beestjes staat maar 1x in het patroon en die heb ik er nog extra op gemaakt. En ik heb dunnere wol gebruikt dan het patroon, dus meer steken en meer naalden gebreid.

Het patroon heb ik wel, heb hem van internet geplukt maar ik weet de link niet meer,  geef me een PB met je e-mailadres en ik stuur hem op.

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 13:45
De snood is binnen!! Heel veel dank en groetjes Wil B.
Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaknaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 14:07

Heel mooi geworden.

Groetjes Els.

http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.125 seconden.
Lang Yarns