Soft Alarm!!!!!! |
Reageer | Pagina <1234 6> |
Autheur | |
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sommige filialen leggen het weg en sommige niet. Ik heb mazzel, ik heb weg kunnen laten leggen. Mag het vanmiddag ophalen
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja in sommige winkels liggen de bollen wol al
maar dan geld nog niet de aanbieding 2+1 gratis dan moet je gewoon alles betalen groet nia |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Yes!! ze gaan het voor mij wegleggen! morgenochtend belt ze om 10.00 uur of ze het binnen hebben gekregen,en zoja dan kan ik het ophalen.Kan bijna zelf een winkeltje beginnen,maar kan het toch niet laten.
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maar dacht dat de reclame van nu tot morgen zou duren .Is het niet zo dat de nieuwe pas maandag ingaat?
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb het allemaal al binnen en van hard roze was er nog maar een.Dus kan je nagaan.maar het meisje zei ze mogen nu al weg hoor .Dus ik bofte
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een mazzelaars zijn jullie! Kun je nu gelijk al beginnen😃 ik heb het weg kunnen leggen voor morgen. Ik woon gelukkig maar 5 minuutjes lopen van de zeeman af😃 kan nu wel lekker uitslapen op mijn vrije zaterdag. 😀
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sommige filialen verkochten dinsdag al tegen de actieprijs Ik heb 12 bolletjes aan de kant kunnen leggen en morgen ophalen. Veel hadden ze niet binnengekregen dus ben hier wel blij mee :)
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanochtend toch heen gegaan voor nog wat zachte kleurtjes erbij.
Mijn zoontje was mee en zag. de knal kleuren. En die vond hij zo gaaf, daar wilde hij wel een deken van voor op zijn bed. Nou ja ben over stag gegaan, totaal niet mijn kleuren Whahaha maar heb ze wel meegenomen. Hier 2 zeemans bij 1 hadden ze best veel binnen, bij de ander van ieder 8 bolletjes. |
|
Auk
Duizendpoot Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
mooie kleuren .
maar .......... ik ga niet. eerst mijn voorraad maar eens opmaken |
|
oant Sjen
|
|
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
Dapper van je Bloem
|
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
En daar komt ze weer :)
Maar ben aan de leer. Zat al even mee te lezen en heb nog niet super veel kaas gegeten van de verschillende soorten garen. Bij mij is het meer zo van.... ik zie een patroon wat ik wil maken en koop de garen die erbij staat. Van deze wol, waar jullie echt super enthousiast over zijn. Wat kan je daar allemaal mee? |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
alles haken breien . dekens knuffel kleding enz enz
|
|
oant Sjen
|
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel voor je reactie.
Denk dat ik nu niet meer langs zeeman hoef te gaan, te lezen aan jullie reacties hihihihi. Volgende x misschien :) |
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wel wezen kijken maar niks gekocht.de oude voorraad moet eerst op,
|
|
|
|
petra57
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ook geslaagd vanmorgen alleen wit hadden ze niet meer ze hadden ook niet veel binnengekregen jammer is dat altijd maar ja ik heb toch nog kunnen scoren
|
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb het zojuist opgehaald! Super blij mee!
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij mijn zeeman hebben ze altijd alleen maar roze, blauw, wit en grijs..
Misschien dat ze vandaag wel wat hebben, je weet het maar nooit. Nu nog bedenken of ik alleen ga kijken (en mezelf onderkwijlen) of toch stiekem wat bolletjes koop...
|
|
haakAB
Hobbywonder Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
|
Omdat ik alleen een bol Royal wit moest hebben, vandaag even naar Zeeman hier op het winkelcentrum geweest. Bij binnenkomst viel mijn oog direct op de bak met nieuwe Soft. Omdat de Royal er niet was, heb ik 9 bolletjes soft meegenomen en doorgefietst naar de Zeeman wat verder op in de stad. Daar hadden ze andere kleuren, dus ging ik weer voor gaas. Weer 9, maar deze keer ook de witte Royal. En dat terwijl ik me nog zo had voorgenomen om dit jaar niets meer te kopen. Maar ik ben er helemaal blij mee
|
|
Reageer | Pagina <1234 6> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |