Soft Alarm!!!!!! |
Reageer | Pagina <12345 6> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23670 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, mijn goede voornemen viel zo uit mijn tas, toen ik in Zeeman was. Ik heb een paar katoentjes gekocht, wat soft en een heel felblauwe Royal, daar was er ook maar één van.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Yes!!! hebbes! tsjonge wat een berg heb ik weer!! gekocht.De dames achter mij bij de kassa stonden zeer verbaasd te kijken.Wat kun je daar allemaal van maken???? vroegen ze, ja wat niet! haha ik heb 24 euro bespaard kun je wel uittellen dat ik weer even(tot er weer een ander alarm komt)vooruit kan.Fijn weekend allemaal!!
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op Facebook net met ongeloof, lol en nog andere emoties wat discussies gevolgd. Mensen die 100 bollen en meer hadden gekocht en deze vol trots lieten zien. Vervolgens werden ze door anderen totaal afgebrand omdat ze dat niet vonden kunnen. Mensen met een lege portemonnee door de regels door schreven dat ze wel gesponsord wilde worden... Echt bizar!!!
Mooiere marketing voor Zeeman kon die winkel zich niet wensen.... lijkt de fennamania wel hahaha. Ik ga zo mijn bolletjes halen, die passen in 1 tasje en ben er super blij mee :D |
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(1)
|
Echt te erg op Facebook iemand beoordelen op hoeveel wol er gekocht word. Slaat toch nergens op . Heb er wel op gereageerd. Net of je iemand kan beoordelen op het aantal bollen wol.
Nou ik ben er blij mee, en laat een ander maar denken.... Hoe aan niemand verantwoording te geven behalve mezelf. En ik slaap extra goed vanavond :) Wilde die kleurtjes niet kopen , maar mijn jongste zoontje was mee en vond de kleuren zo mooi. Die zag ze , en zei oh mama daar wil ik wel graag een deken van voor op mijn bed een hele grote!!!!! Tja toen ging ik over stag. |
|
chantalmv2
Post Options
Thanks(0)
|
Erg he. Ik heb extra ruimte gemaakt boven op mijn kleding kast :) |
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een ieder moet voor zich zelf uitmaken hoeveel hih of zij koopt en het is dat mijn man wel eens zegt ;en dat wol boven dan en dan zeg ik ;dat is daar niet geschikt voot endan zegt ie ooo maar de en geeft het uit aan uitgaan of aan een dure vacantie of extreem dure laarzen en de ander koopt er bolletjes voor .Dat moet ieder voor zich zelf invullen. Ik zag nu die donkerder kleuren weer en dan denk ik jammer dat ze die bij miij niet hadden.want ik geloof dathet bij mij toch wel een soort verslaving is want stiekem denk ik ,ik wou dar er maar weer fenna uitkwam
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb me ingehouden, lichtblauw, knaloranje en mooirood - het was niet erg moeilijk (me inhouden), de bult royal was vele malen groter dan de soft. En ik ga gewoon af en toe, kijken kijken.
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik had van mijn kinderen een nieuwjaarsbon gekregen voor wol :-) dus heb ik die ook ingeruild (fictief) in de zeeman en een voorraad opgeslaan. Dit is een nieuwjaarscadeau waar ik nog héééééééél lang geniet van zal hebben :) ben anders absoluut niet zo hebbering en ik hamster ook niet echt, maar dit kon ik absoluut niet aan mij laten voorbij gaan :-)
ik heb ongeveer 90 bolletjes :-) |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wohhh, ik dacht dat ik er al veel had(51)
|
|
anneliesvd
Newbie Lid sinds: 25 Januari 2014 Locatie: kalken Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
|
hele leuke kleuren en toffe draad om mee te werken !
|
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Chantal heb jij voor mij een link naar facebook over die soft,ik wil wel even lezen daar,ik kan het niet vinden.
En de hoeveelheid bolletjes wat je insla moet je toch zelf weten. Ik ben zelf niet geweest |
|
Groetjes jenny
|
|
chantalmv2
Post Options
Thanks(0)
|
Berichten zijn verwijderd van Facebook door de beheerder van de groep.
Ik heb denk ik.iets van 73 bolletjes en 4 grijs Royal, was gelukkig dus niet enige gek :) |
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat jammer,ik had het graag gelezen ha ha.
Je heb groot gelijk hoor al had je er 200 gekocht,moet je helemaal zelf weten Veel haakplezier met je bolletjes. |
|
Groetjes jenny
|
|
chantalmv2
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel dat zal wel lukken, wilde echt alleen een paar bolletjes omdat ik de heel al had gekocht en de Royal grijs, en 3 donker blauw . Ik denk dat ik de fantasy deken wil gaan maken als de call klaar is. Kreeg het idee dat ik er nog wel een licht kleurtje, en licht grijs bij wilde.
Maar ja zoonlief vond die knal kleuren geweldig . Ach mama haakt wel een deken. :) Zal het op hart van Nederland komen. Leeg loop in de winkels van zeeman, hakende vrouwen zijn massaal inkopen gaan doen. "Soft "zegt het u wat , waarschijnlijk niet maar de dames bij zeeman wel :) |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben niet boos, jaloers of verontwaardigd. Maar ik vind het wel vreemd dan men 100 bollen koopt, wat moet je met zoveel, zelf weer verhandelen? Och, misschien ben ik niet fanatiek genoeg in het haken en breien.
|
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hahaha, Janne Marie, ik deel je gevoelens. Ik ben ook niet eens wezen kijken - heb nog genoeg liggen wat eerst maar eens gebruikt moet worden. Ik moet er niet aan denken 100 bolletjes!
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de afwijking dat ik, als ik een nieuw plan heb, altijd net iets andere kleuren wil dan in mijn voorraad zitten/ liggen! Ik vind het wel een prachtig gezicht, al die bollen! Allemaal veel plezier er mee!
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
Gerbera
Post Options
Thanks(0)
|
Ha ha geweldig he,die meisjes van de zeeman liggen nu uitgeteld op de bank,en ik denk niet met een bolletje soft |
|
Groetjes jenny
|
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig om te lezen deze verhalen.
Wat voor een LOL je kunt hebben met bolletjes wol die te koop zijn bij de zeeman Iedereen in ieder geval veel plezier met hun bolletjes |
|
Reageer | Pagina <12345 6> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |