sokkenwol Aldi en Lidl |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
3 % is al te veel voor mij.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
petra57
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb dat juist met acryl daar kan ik niet tegen dus haak altijd met wol of katoen.
Is mooie wol van de lidl met erge mooie kleuren jammer dat ze er niet meer hadden, was natuurlijk ook veel te laat maar ik kon niet eerder, kan niet wachten om er mee te gaan werken maar eerst mijn andere poncho afmaken , want ik ken mezelf blijf die liggen . |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die van Aldi, die dus nog moeten verschijnen, zijn allemaal bollen met wol er in. Sokkenwol en pakketten. Dus je krijgt een herkansing.
|
|
wat rozengeur. |
|
petra57
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed in de gaten houden dus
Thanks voor de tip Gr. Petra |
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sokkenwol van acryl bestaat volgens mij niet, wel van deels katoen zonder wol
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
petra57
Post Options
Thanks(0)
|
Nee sokkenwol is zover ik weet altijd van wol of katoen
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
nee hoor, je hebt ook bamboe en geloof t of niet hout en nee dat zijn geen klompen
|
|
petra57
Post Options
Thanks(0)
|
Heb ik weer wat bijgeleerd, zo zie je maar je bent nooit te oud om te leren
|
|
zakdoek
Hobbywonder Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou, ik stond vamorgen om half 9 bij de Aldi en ze hadden! Ik heb 4 pakken meegenomen en nog heel veel overgelaten voor andere liefhebsters.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
staat hier iets teveel wind om naar t volgende dorp te fietsen
|
|
trijniebreit
Newbie Lid sinds: 25 Juni 2012 Locatie: assen Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wie heeft een patroon voor eendamestrui nld 4.5 ik heb 91 steken opgezet en47 cm gebreid ,ben nu aan de armsgaten minderingen toe hoe nu verder? Ik brei in patentsteek ik wil graag een rechte mouw breien, wie helpt b.v.d Trijnie
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Meestal kant je dan twee of drie steken af en ga je verder tot de halsafkanting. Als je dan de mouwen inzet laat je het bovenste stukje ongeveer een cm van de naad open en dan zet je dat op de afkantingen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |