sokkenwol zonder wol |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 Februari 2013 om 14:48 |
bestaat er sokkenwol zonder wol
![]() |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je kunt met acryl en zelfs met katoen prima sokken breien .Ze zullen wat minder warm zijn en die van katoenen misschien wat stugger aanvoelen .Ik ben momenteel voor baby's en peuters die ook niet tegen wol kunnen ook met katoen sokjes aan het breien .
Misschien is sokkenwol wat sterker .Ik heb geen idee Mijn moeder breide vroeger in de teen en hiel naaigaren mee voor de sterkte maar of dat hielp ???
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14113 |
Ik denk dat katoen met acryl sterker is dan wol met acryl. Bovendien is katoen sterker dan wol.
Vroeger toen alleen wol bestond was mijn moeder ieder week sokken aan het stoppen. Wie zou nu nog sokken stoppen??
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
Ik Lida .
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Ik ook. Ik heb ook wel eens een nieuw teenstuk of hieltje gebreid.
Omdat Ton maatje 47/48 heeft. Die zijn niet zo makkelijk te krijgen. Vind ik ze dan sla ik wel fors in. Alles in dezelfde kleur, zodat vrijgezellen elkaar weervinden in de sokkenmand. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14113 |
Wat goed van jou Mutti. Ik stop soms nog wel een panty bij de teen of zet een ladder vast. Maar sokken een heel enkel keertje. Voor de rest repareer ik alles wat te repareren valt. (Als het met stof en garen kan).
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
hoi,
kan zelf ook niet tegen wol, gek genoeg kan ik wel zelf gebreide sokken hebben. er is ook sokkenwol met wol, katoen en iets van lycra of zo, is dat een optie?> |
|
![]() |
|
JePe ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
Volgens mij verkopen ze bij de wibra sokkenwol zonder wol er in. Ik heb er zelf sokken mee gebreid maar kan de label niet meer vinden.
|
|
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl pinterest.com/jpderuijter/ |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
bedankt voor de reactie`s
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |