Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenSoms het gevoel dat het anders moet?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Soms het gevoel dat het anders moet?
    Posted: 10 Juni 2010 om 13:15
Hallo allemaal,

misschien een rare vraag maar hebben jullie soms ook wel eens het gevoel dat je het anders wil in je leven? Niet dat ik niet gelukkig ben ik heb een lieve man, 3 schatten van katten en leuke partime baan.

De laatste tijd heb ik gewoon de kriebels, veel aan het opruimen knopen voor mezelf aan het doorhakken enz.

Dit is vooral gekomen na dat het bedrijf waar ik hiervoor werkte faliet was gegaan, ik ben toen 3 maanden salaris en mijn vakantie geld mis gelopen een kleine 6000 euro. Hierdoor zijn wij toen best wel in de problemen gekomen (tja geen inkomsten kunnen de rekeningen niet betaald worden) gelukkig is dit door hulp van de gemeente allemaal opgelost en hebben zowel ik als mijn man een leuke baan.

Dit heeft bij mij wel getriggerd dat ik in huis moet opruimen dingen weg, verkopen enz. Voor dat we in de problemen kwamen kocht ik vaak dingen voor mijzelf, zoals knutsel spullen en ball jointed dolls. En ik kom er nu eigenlijk achter dat het allemaal onzin is, alles maar te kopen wat je graag wilt hebben.

Dus ik heb de knoop doorgehakt, ik blijf lekker bij breien, haken en filt pakketjes de rest gaat allemaal weg.

Als gevolg 2 verhuizdozen (!!!) vol met spullen wat weg kan, van fimo tot prik filten tot kruissteekjes het gaat allemaal weg en het bedrag wat ik er voor krijg gaat lekker naar de spaarrekening!

Dus als iemand nog belang heeft bij een doos vol knutsel spullen (heb er 2 beschikbaar) ze gaan weg voor een laag prijsje (dacht zelf aan 50 euro inclusief verzending)

Ik raad mensen in elk geval aan, kom je in de financiele problemen, praat erover en onderneem actie geloof me er is altijd een oplossing!
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2010 om 13:19
wat vreselijk voor jullie dat jullie dat mee hebben moeten maken maar zo te lezen zijn jullie er sterker uitgekomen.
veel succes met de verkoop van alle dingen. het ruimt altijd lekker op.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2010 om 14:46
Dat is heel vreselijk ,hopelijk vind je snel een oplossing en kom je er snel uit
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2010 om 15:14
Wat goed van je, om er op deze manier mee om te gaan, succes met de verkoop!!!
groetjes
Iris
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2010 om 15:16
Vervelend om in zo'n situatie terecht te komen, wens je dan ook veel sterkte.

Ik denk dat je je hobbyspullen sneller verkoopt als je er een foto van laat zien.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2010 om 11:24
Ik weet niet hoe lang je bij dezelfde werkgever gewerkt hebt, maar als het een lange tijd is, hakt het er net zo in als bij een echtscheiding. Ook nog financiële problemen, ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt, dat je je leven niet in de hand hebt. Opruimen is dan best zinvol, dat geeft ook afleiding. En het zou mooi zijn als je er iets mee zou verdienen. Is marktplaats een optie?

Vier jaar geleden besloten onze kinderen de band volledig door te hakken, terwijl wij hun studieschulden nog aan het afbetalen waren. Na het verdriet en de woede kwam het gezonde verstand terug en hebben we alle Star Wars voertuigen en popjes en de oude Nintendo's, de Lego, Playmobile en Castillios verkocht, waren we uit de schulden en konden we eindelijk weer een auto kopen. En nieuwe bedden.

En nu leven we gezellig en gelukkig met twee rooie jeweetwel katers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2010 om 12:24
Een vreselijke tijd moet dat zijn geweest Ik vind dat altijd erg om te horen, een werkgever kan op tijd aan de bel trekken zodat de werknemers geen ellende op hun dak krijgen. Een vriend van mij heeft dit ook meegemaakt, gelukkig voor hen hebben ze het met passen en meten gered en anders leven.

Wat je schrijft klopt helemaal. Als het leven in een heftige vorm ingrijpt ga je andere prioriteiten stellen en ook rouwverwerking hoort daarbij. En het duurt een tijd voordat je weer een andere draad oppakt (en verdriet verdwijnt niet hoor). Het zijn heftige intensieve processen.

Knap van jullie dat je met zoveel positieve kracht je hoofd boven water hebt, samen er door bent gekomen en weer andere tijden leert kennen
Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2010 om 10:38
bah wat een vervelende situatie heel veel sterkte
groetjes Thea
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.078 seconden.
Lang Yarns