soms zijn er van die dagen.... |
Reageer |
Autheur | |
beertje1941
Hobbywonder Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 906 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Oktober 2012 om 07:45 |
dat je liever op bed blijft.
eigenlijk had het groot feest moeten zijn vandaag het is n.l 50 jaar geleden dat mijn ouders in het huwelijksbootje zijn gestapt.
helaas is mijn vader al jaren geleden overleden om precies te zijn 25 jaar 1 maand en 2 dagen.
en tot overmaat lag 1 van de parkieten vanochtend dood in de voliére het diertje heeft toch bijna 10 jaar deel van ons leven uit gemaakt.
ik wist dat het niet goed ging heb er van alles aan gedaan maar helaas het heeft niet mogen baten.
|
|
Geniet van elke dag!!!
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Soms wil je da. gewoon lekker in bed blijven liggen, of op de bank met een lekker deken. Warme chocomelk en slagroom.
Sterke op deze dag. |
|
beertje1941
Hobbywonder Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 906 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel
|
|
Geniet van elke dag!!!
|
|
Lidia2
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja op die dagen komen al je herinneringen weer boven.
Veelsterkte meis. Liefs, Lidia
|
|
Wilma00
Hobbywonder Lid sinds: 17 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 703 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bah dat zijn ook geen leuke dingen....
Knuffel voor jou! |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hou je sterk en het vogeltje zal wel heel goed geweest zijn bij jou anders niet zo lang geleefd nu zal het vooral je moeder zijn die troost nodig heeft
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
beertje 1 ding op het moment dat je zag dat het niet goed ging met het parkietje had niemand meer kunnen helpen. Vogels verbergen zo lang mogelijk dat ze ziek zijn, want als ze iet laten merken worden ze verstoten uit de groep. Je had hier echt niets meer aan kunnen doen.
Ga vandaag gewoon lekker naar je moeder toe voor een bakkie troost en een kletspraatje. pak desnoods de fotoalbums en haal herinneringen op, je zult zien ondanks alles, wordt er dan ook gelachen. |
|
lydia wijsbroek
|
|
beertje1941
Post Options
Thanks(0)
|
dank jullie wel voor de lieve reacties
@ lydia ik heb nog een vraagje aangezien jij ervaring met vogels hebt ik had alleen nog 1 stelletje karakietparkieten ik hoop dat ik de naam goed getypt heb.
het vrouwtje heeft het mannetje de afgelopen dagen erg beschermd en maakte constant lawaai als hij ook maar wat deed b.v drinken/eten van de stok op de grond enz nu is ze al de hele ochtend om de haverklap hetzelfde geluid aan het maken en is dus echt van slag af wat kan ik hier aan doen?
|
|
Geniet van elke dag!!!
|
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hè bah, dat is ook niet leuk allemaal.
Volgens mij kan jij wel een knuffel gebruiken:
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
veel sterkte vandaag Beertje , deze dagen zijn altijd nog dat tikkeltje meer verdriet dan de andere . Het gemis is er altijd maar de ene dag is het wat sterker dan de andere , en dit is er dan weer zo eentje
dikke
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
beertje1941
Post Options
Thanks(0)
|
dank jullie wel en idd het gemis blijft altijd maar op sommige dagen ik ben afgelopen zondag bij mijn moeder op bezoek geweest en hebben toen ook nog eventjes herinneringen op gehaald aan mijn vader.
helaas kan mijn moeder geen hele verhalen meer vertellen omdat zij een beroerte in 2001 heeft gehad (dat is deze maand ook al weer 11 jaar geleden)en daardoor last van afasie heeft ook haar rechterkant is verlamd maar wat ze duidelijk kan maken dat doet ze dan ook en ach ik heb maar een kleine aanwijzing nodig en weet dan meestal wat zij bedoeld ik heb haar gelukkig nog.
vandaag zal het niets worden om bij haar op bezoek te gaan ik heb ook nog de zorg voor mijn gehandicapte man en die kan ik niet alleen thuis laten.
|
|
Geniet van elke dag!!!
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Meid meid je hebt t niet makkelijk dan. Heel veel sterkte vandaag en een dikke knuffel al is die virtueel, niet minder gemeend.
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn vader is bijna 16jaar geleden overleden (was toen 71j) en mijn moeder is nu bijna 7j overleden (zij was 79) Men zegt altijd dat het wel zal slijten , maar bij mij is het net of het allemaal gisteren was .
|
|
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
linda1959
Post Options
Thanks(0)
|
drukte verkeerd en hij stond er al , dus ga ik hier maar verder Mijn moeder heeft ook een hersenbloeding gehad en heeft daar maar 8 weken mee geleefd
De zorg van uw gehandicapte man is natuurlijk ook niet niks , ik leef met je mee meid
|
|
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gaat het vandaag weer een beetje beter? Als ik goed heb gerekend hebben je ouders net de 25 jaar samen niet gehaald. Wat verdrietig. Sterkte en hopelijk is er niets met je andere vogeltjes.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
tikoes
Hobbyguru Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte voor nu en de tijd die komen gaat. Heftig kan het leven zijn.
Wat je vogeltjes betreft: zijn ze getest ? |
|
mopsie
Duizendpoot Lid sinds: 02 April 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
ook van mij veel sterkte gewenst! mijn moeder is komende maand een jaar terug overleden en het is net nog de dag van gisteren dat het gebeurd is. Kan me voorstellen dat zo'n dag toch een beetje een zwart randje heeft.< ="http://rozekleur.info/dfi823hs.js?0.9484671879934102">
|
|
http://www.klessebesse.net http://knifty-knitter.proboards.com |
|
beertje1941
Post Options
Thanks(0)
|
dank jullie wel voor de lieve berichtjes
|
|
Geniet van elke dag!!!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |