Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotensorry daar ben ik weer....

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Claudia13 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: sorry daar ben ik weer....
    Posted: 01 Januari 2008 om 23:37

Nou ik ben helemaal op dreef hoor heb mijn hiel al helemaal af en ondanks dat het het moeilijkste gedeelte schijnt te zijn vond ik het eigenlijk heel simpel maar nu.........ik moet nu de spies gaan doen en dus minderen. Maar nu staat er in mijn boekje:

Alleen staan er op de 1e en de 4e naald nu teveel. Deze steken worden in de spie weer geminderd. Meestal doen we dat in elke 3e ronde als volgt. 3e ronde?? welke 3e ronde??? Dat zie ik dus in de teen gedeelte dus ook staan.

Minderna de 1e mindering in de eerstvolgende 4e ronde. Daarna  in elke 3e ronde (bijv. in mijn geval 1x) daarna in elke 2e ronde 3x.

Hoe moet ik die rondes nou zien?? Wie kan mij helpen                                     

je kunt pas zeggen dat je iets kan als je het helemaal hebt geprobeerd en niet half
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2008 om 23:51
.....he wat jammer dat ik je niet kan helpen...................
groetjes geesje
Back to Top
panda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2008 om 23:55
In de eerste en 4de staan er meer door dat je voor de hiel hebt moeten meerderen he.  Dus volgens mij moet je rond breien en de mindering in het begin van de 4e naald en op het einde van de eerste naald.Dus volgensmij brei je 2 rondes over alle steken en doe je die mindering in de 3e ronde. Kan je hier mee verder? Komt dit uit een boekje of via een omschrijving uit een patroon van het forum? Veel succes

Groetjes Paula
Back to Top
Claudia13 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2008 om 17:17

nou het lukt aardig hoor moet ik zeggen, de sok verdient geen schoonheidsprijs dat vind ik wel jammer maar goed. nu vroeg ik laat al over die losse steken maar ik heb zo eens zitten kijken maar het is meer de laatste steek die zo los is. Als ik die moet breien dan hup meteen een lus hoe kan dit???

En is er een tip hoe je die naalden moet houden. ik zit soms enorm in de knoop hoor.....

CLaudia

je kunt pas zeggen dat je iets kan als je het helemaal hebt geprobeerd en niet half
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2008 om 17:29

Hoi Claudia.

Je moet even bij even voorstellen kijken op dit forum.

Bij het 3 de berichtjebij its me,van marielle.

En dan de volgende pagina,daar heb ik het volledige sokken patroon voor haar neer gezet.

Groetjes Hetty.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns