Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Spaanse jurk voor Barbie

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MarMar View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarMar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Spaanse jurk voor Barbie
    Posted: 19 Augustus 2007 om 19:47

Mijn moeder zaliger haakte vroeger spaanse jurken voor een Barbie. Dat wil ik ook gaan doen. Heeft iemand een patroon voor mij?

Vast bedankt, Mar

Back to Top
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2007 om 22:02
Hi Mar, ik heb wel wat voor je... geef je even je email adres? Dan stuur ik het naar je toe....
Back to Top
tdv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2171
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tdv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 10:40

http://www.stickatillbarbie.se/

op deze site heeft je onwijs veel barbie kleding,zit ook nerderlandse patronen bij,misschien zit er ook wel een spaanse jurk bij

groetjes tine
Back to Top
MarMar View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarMar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 11:24

Hoi Marike,

dat zou heel fijn zijn. Mijn email is ajmdekoning@casema.nl. Enne.... vast bedankt. Mar

Back to Top
MarMar View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarMar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 11:26
Hoi Tine, hartelijk dank voor de tip. Ik kan voorlopig vooruit. Groetjes, Mar
Back to Top
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 11:47
Hoi Mar, heb geprobeerd het patroon te mailen maar krijg het mailtje terug met een delivery failure.... Is je postvak leeg? Of kan ik het misschien naar een ander mailadres sturen?
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 12:13

Hé Marike, leuk een gehaakte spaanse jurk voor de barbie. Zou ik ................

Ga eerst nog eventjes door met de kerstklokken (ik probeer iedere dag een klok te haken, dan heb ik over een maand toch wel aardig wat voor de kraam van Chrisje) en ben net weer begonnen aan een gehaakte tas van Drops. Poppen kleden is weer iets voor het voorjaar, toch????

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 14:56
Joke, je hebt mail....
Back to Top
grootkoerkamp View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 22 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 457
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer grootkoerkamp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 15:28
hoi marieke ook weer terug van vacantie heb je het mooi gehad ? mag ik ook het spaanse barbij jurkje grtj ineke
Back to Top
MarMar View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarMar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 19:30

Hoi Marike, het staat er toch echt goed hoor maar misschien heb je de J aangezien voor een I. Probeer je het aub nog een keer. Vast bedankt, Mar

Back to Top
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 20:13

Mar en Ineke, ik krijg de mail er met geen mogelijkheid door, heb het inmiddels 5x geprobeerd nu en krijg hem steeds terug. Weet niet waar het aan ligt want aan joke ging het wel goed..... misschien wil joke het eens proberen?

Sorry

Back to Top
MarMar View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarMar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2007 om 21:23
Zal wel weer een storing bij Casema zijn. Komt wel vaker voor. Ik wacht het rustig af. Alvast bedankt voor al je moeite. Groetjes, Mar
Back to Top
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2007 om 10:21
Nogmaals geprobeerd te mailen, maar het lukt naar beiden niet.... Sorry
Back to Top
MarMar View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarMar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2007 om 18:49

Wil je het dan aub nog een keer proberen naar mijn werk t.a.v. Mar de Koning:

recsav@zorgpartners.nl. Vast bedankt, Mar

Back to Top
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2007 om 09:15

Hi Mar, volgens mij is hij er nu eindelijk door!!!

Sorry Ineke, bij jou krijg ik hem steeds terug...  Als het goed is staat hij op de haak dvd in het mapje barbie kleertjes en dan is het patroon wardrobe international. Hoop dat je hem zo kunt vinden....

Back to Top
annele View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 225
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annele Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2007 om 18:20

Originally posted by MarMar</P>
<P>als u diegene bent waar ik verschillende spaanse jurken na toe gemaild heb,heb ik inmiddels ook het patroon van de blauw-witte jurk.</P>
<P>bij interesse mailen naar a-hofstede@home.nl</P>
<P>Mijn moeder zaliger haakte vroeger spaanse jurken voor een Barbie. Dat wil ik ook gaan doen. Heeft iemand een patroon voor mij?</P>
<P>Vast bedankt, Mar</P>[/QUOTE MarMar

als u diegene bent waar ik verschillende spaanse jurken na toe gemaild heb,heb ik inmiddels ook het patroon van de blauw-witte jurk.

bij interesse mailen naar a-hofstede@home.nl

Mijn moeder zaliger haakte vroeger spaanse jurken voor een Barbie. Dat wil ik ook gaan doen. Heeft iemand een patroon voor mij?

Vast bedankt, Mar

[/QUOTE wrote:


m.v.g. annelies
Back to Top
MarMar View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarMar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2007 om 11:37

Dag Annelie, ik heb alleen patroontjes gekregen van Marike. Maar nieuwe, andere patroontjes zijn van harte welkom hoor. Vast bedankt daarvoor. De spaanse jurk die ik bedoelde had mijn zus nog. Ik heb hem nagehaakt, hij is bijna af. Als hij helemaal af is dan zal ik een foto op de site zetten. Daarna ga ik hem nog een keer maken en dan precies opschrijven wat ik doe zodat ik dan een patroon heb. groetjes, Mar

"Maak een ander gelukkig, dan ben je het zelf ook".
Back to Top
ReneeKoger View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ReneeKoger Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 22:43
MarMAr

Hopelijk lees je dit nog. Ik zoek me helemaal suf naar een patroon van een Spaanse jurk voor de barbie van mijn buurmeisje!! Heb je m ooit uitgeschreven??

Ik zou m graag van je ontvangen.
Hartelijke groet
Renée

Renée
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 00:56
kijk es naar de data van de topics, die komt hier niet eens meer
lydia wijsbroek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2012 om 10:11
En kom je zomaar overal binnenploffen zonder je voor te stellen en dan maar meteen bestellingen plaatsen?

Je e-mailadres staat niet in je profiel, je kunt het bij msn messenger zetten en als ik dan een goede bui heb, stuur ik mijn Barbiepatroon.

Maar ik blijf het maf vinden dat mensen zich hier aanmelden, een HOBBYforum, en dan niet eens hun leeftijd of hobby's willen vermelden. Alles van hun is geheim, maar onze gratis patronen zijn welkom.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns