Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

spelletje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: spelletje
    Posted: 12 Februari 2021 om 15:46
doen jullie wel eens een spelletje, zo lekker tussen de bedrijven door?

ik heb een poosje mahjong gespeeld, cryptogrammen opgelost, en toen weer een tijdje freecell en toen weer mahjong elke dag en nu doe ik de woordzoekers. leuk Thumbs Up

wat spelen jullie?
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2021 om 18:31
Wanneer ik niet aan het werk ben, lees of handwerk hou ik me bezig met cryptogrammen, sudoku, wordfeud, schaken. Heerlijk vind ik dat.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2021 om 09:16
Ik sluit een laptopsessie altijd af met patience, alle spellen, die aangeb0den worden. Ik let er tegenwoordig op dat ik niveau's haal. Naast lezen, breien en haken heb ik twee abonnementen op doorloperboekjes, 6 en 7 sterren. Ik begin altijd met de duo puzzels, waarbij geen cijfers zijn gegeven en je niet weet of de woorden met de eerste of met de laatste letter beginnen, daarna de ongenummerde en daarna de omgekeerde, waarbij je ook niet weet met welke letter je begint. Dan komen pas de gewone grote doorlopers aan de beurt. En ik scheur de puzzels uit de Veronicagids op zaterdag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2021 om 15:20
Wij cryptogrammen aan de eettafel en soms doen we RummiKub
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2021 om 09:19
Ik maak af en toe een Sudoko uit de krant. Vroeger kocht ik boekjes, doe ik nauwelijks nog.
Als ik moe ben speel ik patience. 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2021 om 10:00
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Ik maak af en toe een Sudoko uit de krant. Vroeger kocht ik boekjes, doe ik nauwelijks nog.
Als ik moe ben speel ik patience. 


Ik heb al heel lang geen krant meer. Soms wel weer even een proefabonnement maar ook dat steeds minder want daarna word ik altijd platgebeld om een abonnement af te sluiten.
Mijn lievelings 4 stippen crypto bundel is helaas bijna nergens meer los te koop, dus neem ik een jaarabonnement. Dat zeg ik dan na 1 jaar op, maar dan heb ik genoeg voorraad om het volgende jaar mee door te komen. Wanneer de voorraad op is, sluit ik weer een abonnement af.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2021 om 10:11
Hulten, wij lezen 3 kranten. Twee op papier en een digitaal. Ik ben heel ongelukkig als de krant er 's morgens niet is.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2021 om 11:56
Ik bestel nu losse nummers en ik heb een corona lockdown abonnement van 2 nummers.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2021 om 12:09
Wij hebben allang geen krant meer. En als er jongens staan met een gratis Telegraaf of Stentor, dan weiger ik die aan te pakken onder de kreet: Ik houd niet van slecht nieuws, heb je geen breiblad voor me?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2021 om 17:10
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Wij hebben allang geen krant meer. En als er jongens staan met een gratis Telegraaf of Stentor, dan weiger ik die aan te pakken onder de kreet: Ik houd niet van slecht nieuws, heb je geen breiblad voor me?
Mijn man heeft een tijd geleden een brief naar dagblad Trouw geschreven dat ze moesten stoppen met steeds NIET of een afgeleide daarvan op de voorpagina. Heeft hij daarna een briefwisseling met de ombudsman van Trouw gehad over dat onderwerp. Er is ook nog een commentaar in de krant over geweest. Ik lees geen krant voor het nieuws, dat krijg je tot vervelends toe geserveerd. Ik lees de krant voor de achtergrond informatie, de columns en de ingezonden brieven. Dan moet ik soms wel weer een oude krant gaan zoeken om het originele artikel te lezen, maar meestal heb ik dat gelezen en vind ik het interessant om te lezen hoe een ander iets opgevat heeft.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2021 om 17:26
Het Parool begon met allemaal nieuwe columnisten en dat was voor ons het stopsein. We lazen er haast niets meer in op het laatst.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2021 om 21:41
Toen laatst met die sneeuw,heel begrijpelijk ,ik 's morgens de krant niet op de deurmat hoorde vallen ,gaf dat de hele dag een raar gevoel .

We kregen wel een mail ,dat we hem voor een dag digitaal konden lezen .

Vroeger werd hij nabezorgd ,toen kreeg je een tijd dat hij van de rekening afgetrokken werd ,nu mag je hem digitaal lezen .

Niet iedereen heeft een computer .Ik hoop echt dat er papieren kranten blijven ,want anders zeg ik hem op .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns