sphynx truitje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Angelique8 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 21 Juli 2011 Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 Juli 2011 om 21:08 |
Hallo, ik ben op zoek naar een patroon voor een sphynx truitje. Ben nog niet zo handig om zelf een patroon te maken. Dus als iemand mij zou kunnen helpen, of misschien zelfs een patroon heeft. Zou ik daar heel blij mee zijn. Dan kan ik eindelijk beginnen om voor mijn sphynxje wat te knutselen. Ze krijgt sproeten van de zon hihi. Door een truitje aan te doen, word dat misschien minder..... |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er zijn wel patronen voor kleine hondjes voorbijgekomen en hondendekjes. Daar kun je naar zoeken met de zoekfunctie.
Ik vrees dat je je zult moeten behelpen met een sunscreenspray. En een antilikkraag. Ik denk ook niet dat het zou werken, onze katten hebben tientallen halsbandjes zoekgemaakt. Gewoon achteruit langs een struik lopen en daar bleef het dan aan hangen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |