Spiegelbeeldbreien voor jas met kleuren |
Reageer |
Autheur | |
T.Muts
Newbie Lid sinds: 14 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 Februari 2011 om 21:00 |
ik ben bezig een jas te breien zonder patroon. Het bestaat
wel uit verschillende kleuren, dus aanhechtsels!De vraag is deze: het rechtervoorpand is geen probleem maar wel de linker omdat ik met zoveel kleuren zit krijg ik steeds de achterkant aan de voorkant. Hoop op jullie hulp. vriendelijke groet van een enthousiaste breister. |
|
Thank you! very muts
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is normaal allemaal het zelfde zoals de rechterkant alleen de armsgaten komen dan links van het werk die steken zet je dan af aan de achterzijde |
|
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de volgende tip ook van iemand anders, maar als je in tricot steek breid en je moet de linkerhelft gaan breien, begin je in plaats van met een rechte naald met een averechte en dan brei je gewoon net als de rechter helft verder.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |