Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

spin nummero 2

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: spin nummero 2
    Posted: 08 September 2012 om 08:47
nou
goedemorgen allemaal

had laatst toch een dikke spin boven? bij de slaapkamerdeur van jongste?

ik wilde gisteravond naar bed gaan liep de gang in naar de trap deed de lamp aan en .... ja hoor daar zat meneer spin ( ik krijg weer rillingen als ik eraan terugdenk) Ik schrok me een ongeluk
hij kwam de trap afgelopen vast opzoek naar mevrouw spin
Hij was op de goede weg richting stofzuiger in de garage en ik heb hem een handje geholpen en de stofzuiger maar naar hem toegebracht
stond ik daar om 22.30 nog even de gang te stofzuigen in de hoop dat hij echt wel dood is in de stofzuigerEmbarrassed
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2012 om 09:11
He bah! Maar niet te bang zijn voor een spin hoor!
Mijn moeder zuigt, nadat ze een beest heeft opgezogen, een sok vast aan de stofzuigermond zodat niemand er meer uit kan. Hoef je ook niet meer bang te zijn ... 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Priiny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Priiny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2012 om 09:44
Ik heb een boekje met handige huishoud tips! En er staat ook wat over spinnen!
Je zou water met azijn moeten mengen en al je deur en raamkozijnen daarmee ligt insmeren!
Wel degene die aan de buitenkant grenzen het schijnt dat spinnen dat vies vinden en dan niet meer naar binnen komen! Een vriendin van mIj heeft dat ook gedaan en ik heb haar niet meer gehoord over spinnen!
Misschien handIg om uitteproberen?

Liefs
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2012 om 09:54
Originally posted by Priiny Priiny wrote:

Ik heb een boekje met handige huishoud tips! En er staat ook wat over spinnen!
Je zou water met azijn moeten mengen en al je deur en raamkozijnen daarmee ligt insmeren!
Wel degene die aan de buitenkant grenzen het schijnt dat spinnen dat vies vinden en dan niet meer naar binnen komen! Een vriendin van mIj heeft dat ook gedaan en ik heb haar niet meer gehoord over spinnen!
Misschien handIg om uitteproberen?

Liefs
ik was vandaag vandaag of maandag mijn ramen te lappen Kan ik dat meteen doen!!!

is de moeite waard ik ben niet zo'n spinnenmens Ze zullen best nuttig zijn maar liever in de tuin dan in huis
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns