Sprei gehaakt |
Reageer ![]() |
Pagina <1 2345> |
Autheur | |
Saartje76 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 13 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 235 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat een prachtige sprei! Helemaal mijn smaak; komt prachtig uit zo met die kleuren.
|
|
Groeten, Saartje
|
|
![]() |
|
ladyken ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
heel mooi je sprei
|
|
![]() |
|
marrepar ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 03 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 85 |
Dank je allemaal voor jullie reacties!!!
![]() ![]() |
|
Groetjes van mij, Marga
http://hakenmetmarga.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Carien ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 11 Januari 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1 |
O wat zou ik graag van die vierkanten het patroon hebben. Daar ben ik al een poosje naar op zoek.
Kan dat?
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() MOOI |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Marrepar is al bijna 2 jaar niet meer op het forum gezien. Je kunt een PM aan haar sturen, niet geschoten, altijd mis. Ze heeft wel een emailadres nodig om patronen te sturen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Ja dat is zeker lang geleden dat ze hier geweest is.
Maar ik vind de sprei PRACHTIG! En ook de andere creaties die ze gemaakt heeft ook. Weet je dat ik ook zo graag een mooie sprei zou willen haken. Maar ik kan niet in 1 keer al het garen aanschaffen. En ik ben zo bang, dat als je het in een paar keer koopt, het op een gegeven moment niet meer verkrijgbaar is. Alhoewel.......ik denk dat de Royal van Zeeman nooit uit hun assortiment zal gaan. Ik hoop dat Marrepar toch nog terug wil komen op HobbyDoos. |
|
![]() |
|
marrepar ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 03 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 85 |
Hoi Marileen,
Het is al zo lang geleden, dat ik niet meer weet waar ik het blokken patroon vandaan heb. Momenteel haak ik helemaal niet meer, maar spin en brei heel veel. Ik ga mijn best doen voor het patroon, maar kan niet beloven het snel te posten. Ik moet echt gaan zoeken ![]() Groetjes, Marga
|
|
Groetjes van mij, Marga
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
Marileen, gij kunt toveren. Lukt dat bij nog mensen om die terug tevoorschijn te toveren?
|
|
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
E Strea Chikitu ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 18 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 428 |
zooo wat een werk die sprei!!
Maar ik vind je tas ook erg leuk geworden.
|
|
E Strea Chikitu * ; http://estreachikitu.blogspot.com/
Made with love, for love |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Erg mooi sprei maar de tas en aap zijn ook mooi.
|
|
![]() |
|
Marrepar kan heel mooi handwerken.
Ik vind het echt heel leuk en gezellig als ze weer regelmatig hier zou komen
![]() |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Zo je hebt niet stil gezeten.
Wat een prachtige sprei, en tussen door nog even een tas en knuffels. Knap hoor! |
|
december2011
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
allemaal in 2012 gemaakt.
|
|
|
|
![]() |
|
Momenteel ben ik aan het spinnen.
Weer heel wat anders, maar zo leuk. In 2014 en 2015 zijn er veel nare zaken gebeurd, waardoor ik geen of nauwelijks tijd had om te handwerken, laat staan alle forums af te lopen. Had er ook geen behoefte aan. Zal er verder niet over uitwijden, maar daardoor ben ik wel aan het spinnen gegaan. Ben nog niet toegekomen om naar het patroontje te zoeken, maar probeer het vandaag of morgen te doen. De sprei is verder volgens mijn eigen idee gehaakt en in elkaar gezet en de rand heb ik er later omheen gehaakt, niets volgen een patroon, alleen de blokken met bloem en de oudroze vierkanten. Groetjes, Marga
|
|
Groetjes van mij, Marga
|
![]() |
|
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
![]() |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
Ja dat dacht ik ook Maaike!
![]() Ennnuhhhh.....Marrepar......doe op je gemak....je hoeft niet overhaast te gaan zoeken hoor.
|
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
Ik ken deze sprei van de Haakmaaraan blogspot waar ik reglematig op kijk. Is die pagina ook van jou Marrepar? Daar heb ik al zoveel inspiratie vandaan gehaald!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
Haakmaaraan is vanLindevrouw, maar ben daar ook lid en heb toen ook daar mijn sprei getoond. Het is zeker een heel fijn blog met heel veel patronen en ideeën. |
|
Groetjes van mij, Marga
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 2345> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |