Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

staar

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jofrest View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jofrest Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2013 om 23:48
In april ben ik aan staar geopereerd. Onder narcose, want ik vond het doodeng. Direct na het wakker worden kon ik alles weer zien, had weer alle licht van de wereld. Zag daarvoor nog maar zo'n 15%. Heb me netjes aan het nadruppeen schema gehouden. Geweldig!
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2013 om 08:49
om een lang verhaal kort te maken ik laat het nog niet doen en er valt een last van mijn schouders dat willen jullie niet weten ppppppfffffffffffffffffffffffffffffffffffSmile
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2013 om 10:25
Tjonge, dat is vast een moeilijke beslissing geweest. Ik hoop dat je een begripvolle arts hebt!. Kun je je zo nog redden?
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2013 om 10:29
ja Corrie het zijn soms moeilijke beslissingen die een mens moet nemen maar ik ben er zeker van dat je goed nagedacht hebt toen je deze beslissing nam en zoals je zelf zegt valt er daardoor een hoop last van je schouders af . Het ga je goed Corrie Hug
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2013 om 11:52
Nou dat komt heel opgelucht over inderdaad
en zolang jij je er goed bij voelt, wat let je.
Hug
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2013 om 08:38
de arts zei als u uzelf zo nog kunt redden doen wat u wilt kijk als ik echt troebel gaat zien heb ik geen keus meer toch?

ik heb lekker bramen en vlieren geplukt ben heerlijk aan het haken aan mijn volgende deken ( voor een wedstrijd) ga lekker naar de oudjes om met handwerken te helpen heb het prima naar mijn zin wat wil ik nog meer.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2013 om 10:42
Zolang als je er zelf tevree mee bent is de keuze altijd goed gemaakt 
je moet toch leven naar je eigen hartje 
dus veel plezier met handwerken helpen 
en lekker bramen hoor 
wat zijn vlieren?
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2013 om 15:54
groot gelijk Corrie , een mens moet doen waar hij zich goed bij voelt en ik denk dat jij daar aardig mee bezig bent Thumbs Up
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2013 om 19:54
Cozz..................vlieren zijn vlierbessen en die zijn HEERLIJK alleen het is heel veel werk maar dat doe ik graag

Dank jullie wel voor het meeleven.

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2013 om 20:16
Originally posted by linda1959 linda1959 wrote:

groot gelijk Corrie , een mens moet doen waar hij zich goed bij voelt en ik denk dat jij daar aardig mee bezig bent Thumbs Up

Mee eens !!
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2013 om 23:11
Aha die ken ik ja vlierbessen jammm

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2013 om 10:51
heel erg lekker maar wel erg veel werk maar goed nu weer wachten tot volgend jaar whahahhahaahTongue
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns