Steken mouwen overzetten op rondbreinaald |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Chrisje66 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 03 Augustus 2013 Locatie: Wateringen Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 Augustus 2013 om 17:03 |
Ik moet bij het patroon van Drops 141-41 de steken van de mouwen overzetten op de rondbreinaald, maar kom er niet uit of ik het nu goed doe of niet. Het ziet er namelijk heel gek uit als je ze overzet.
Heeft iemand tips??
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gewoon op de plaatsen waar je je minderingen voor de armsgaten gemaakt hebt je mouwen ertussen plaatsen en je markeerders aanbrengen
Het zal in het begin wel een beetje trekken maar dat komt wel goed als je verder breit
|
|
![]() |
|
Chrisje66 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 03 Augustus 2013 Locatie: Wateringen Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dank voor je reactie. Heb het inderdaad nogmaals geprobeerd en het trekt inderdaad. Hopelijk wordt dat minder als ik verder ga en ga minderen (kan niet zo lang breien ivm een zere arm, helaas...).
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |