Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

stem kwijt

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 08:47

Dames bedankt

Sinds vanmorgen komt er iets geluid uit maar het is nog vreselijk hees,geen gehoor   
Er is dus verbetering Thumbs Up, dankzij de isla tabletten en andere goede raadgevingen
.

Ik blijf het niet praten nog maar even door te zetten

gr/mutti
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 13:50
Ik heb vanochtend de huisarts gebeld, ik klonk als een goedkope 06 medewerkster. Zij raadde aan om niet warme dranken maar zo gekoeld mogelijke dranken te nemen!! Dan nemen de zwellingen af in je keel. Heb gelijk een fles water en een pak vruchtensap in de koelkast gedaan.
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 13:59
Beterschap gewenst. Smile
Groetjes van Jolly

Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 15:19
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ik heb vanochtend de huisarts gebeld, ik klonk als een goedkope 06 medewerkster. Zij raadde aan om niet warme dranken maar zo gekoeld mogelijke dranken te nemen!! Dan nemen de zwellingen af in je keel. Heb gelijk een fles water en een pak vruchtensap in de koelkast gedaan.

Vruchtensap zou ik niet doen als ik een pijnlijke keel had... Dat piekt namelijk enorm! 

Ik wist trouwens niet dat warme dranken niet goed zijn als je een pijnlijke keel hebt, maar nu weet ik dat voor de volgende keer! Heb  vorige week ook een verkoudheid gehad met een pijnlijke keel en vooral heel veel snot... Hopelijk zijn jullie ook allemaal zo weer genezen!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns