STILLE HOOP |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
Eugenie
Hobbyguru
Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Oktober 2012 om 14:55 |
|
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Cresi
Duizendpoot
Lid sinds: 20 Oktober 2012 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 169 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Oktober 2012 om 15:05 |
|
Wat verschrikkelijk pijnlijk voor jullie beiden. Geef de moed niet op. Waarschijnlijk komt er een moment dat de kinderen weer contact zoeken. Ik kan me wel voorstellen dat het op dit moment erg zwaar is. Heel veel sterkte.
![]() Groetjes Resi |
|
|
Creagroetjes
Ieders talent is uniek |
|
![]() |
|
Cozz
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Oktober 2012 om 15:55 |
|
Sterkte ermee alletweetjes. Weet wat het is helaas uit ervaring.
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Oktober 2012 om 16:11 |
|
Wat zal dat pijn doen, ik moet er niet aan denken. Ik weet niet of een felicitatie echt op z'n plaats is, maar in elk geval sterkte.
|
|
![]() |
|
Lenie25
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Oktober 2012 om 17:45 |
|
sterkte allebei hopelijk komt het ooit nog eens goed.
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Oktober 2012 om 19:45 |
|
heel veel sterkte en toch ook gefeliciteerd.
ik had zelf ruzie met mijn ouders toen ik 8 mnd zwanger was van de laatste. Een hele zware tijd maar heb wel een berichtje naar hen toe gedaan dat de kleine was geboren. Ze zijn toen na 2 dagen( ik wilde eerst even bijkomen van alles) langs geweest. Het heeft nog zeker wel 3 mnd geduurt voor het contact weer wat herstel was. Maar ik ben nog altijd blij dat ik ze wel zelf op de hoogte gebracht heb en niet via-via. Houd moed, wacht eventueel een paar dagen zodat ze eerst even kunnen wennen en dan zou ik gewoon bellen met de vraag of je even langs mag komen. |
|
|
|
![]() |
|
Annette
Newbie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Oktober 2012 om 19:55 |
|
Wat verschrikkelijk... hoop voor je dat er weer contact komt..
Sterkte... Ik zit helaas aan de andere kant. Mijn moeder heb ik al meer dan 10 jaar geen contact mee, dit was echt een ramp tijdens mijn zwangerschap, en mijn vader is sinds een paar jaar steeds minder aan het komen, en nu helemaal niets meer, heeft volledig voor mijn nieuwe vriendin gekozen, laat zijn eigen kinderen stikken. Beide zijn nog erg jong, heb ze een prachtige kleinzoon en kleindochter gegeven, maar ook dat geeft ze geen reden om energie in eigen kinderen te steken... gekke is ze wonen allebei bij mij op het dorp Elke dag leven met de gedachte dat je ouders niets met je te maken willen hebben is verschrikkelijk... kan me daarom de andere kant ook heel goed voorstellen.. zou het verschrikkelijk vinden als ik dat straks ook met hun heb... zijn nu nog klein.. hoop het nooit te overkomen
|
|
![]() |
|
zazia
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Oktober 2012 om 20:19 |
|
Gefeliciteerd toch als eerste. Het lijkt me vreselijk zoiets mee te maken, zeker bij zo'n gebeurtenis.
Het voelt voor mij al raar als ik 2 weken niet bij mijn ouders ben geweest.
|
|
|
|
![]() |
|
Jolanda43
Duizendpoot
Lid sinds: 09 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 363 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Oktober 2012 om 23:10 |
Ik heb gebeld, en gevraagd of het de bedoeling was of we langs kwamen. Maar nee het was een kaartje uit fatsoen Dus jammer he. |
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Oktober 2012 om 00:59 |
|
sterkte Jolanda en alle andere mensen die met dit moeten geconfronteerd worden. Zit ook met een "soortgelijk" probleem en ik weet dat het mijn leven er zeker niet gemakkelijker op maakt
sterkte
|
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Mayabees
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Oktober 2012 om 09:14 |
|
Sterkte alletwee. |
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
Annette
Newbie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Oktober 2012 om 13:01 |
|
[/QUOTE] Ik heb gebeld, en gevraagd of het de bedoeling was of we langs kwamen. Maar nee het was een kaartje uit fatsoen Dus jammer he.[/QUOTE] Dat meen je niet.. stuur dan ook geen geboortekaartje!!! Mijn moeder is vorig jaar op de verjaardag van me zoontje voor de 3de keer getrouwd, en ineens ligt daar een uitnodiging in de bus.. Dit was puur een verplichting vanuit haar huidige mans kant van de familie, daar ga ik niet op in. Mijn oma is wel geweest ( zij hebben hebben sinds een paar jaar weer geen contact daarvoor ook 18 jaar geen contact gehad) Ik heb contact met mijn oma gekregen na het sturen van een geboorte kaartje naar haar. het gaat nog wat moeizaam, maar we hebben ondertussen al weer 4 jaar leuk contact. Mijn moeder heeft op haar eigen bruiloft mijn oma een veeg uit de pan gegeven omdat ze contact heeft met mij en haar kleinkinderen niet mag zien... Ze heeft hier nog nooit voor de deur gestaan. en stuur elk jaar verjaardags kaartjes waar haar voornaam in staat dit doet ze al vanaf de scheiding 17 jaar terug... Bij mij gaat het contact nooit meer goed komen, daar is te veel voor gebeurd.. ik hoop dat er voor jou nog hoop is Liefs Annette
|
|
![]() |
|
Jolanda43
Duizendpoot
Lid sinds: 09 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 363 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Oktober 2012 om 11:58 |
Ik heb gebeld, en gevraagd of het de bedoeling was of we langs kwamen. Maar nee het was een kaartje uit fatsoen Dus jammer he.[/QUOTE] Dat meen je niet.. stuur dan ook geen geboortekaartje!!! Mijn moeder is vorig jaar op de verjaardag van me zoontje voor de 3de keer getrouwd, en ineens ligt daar een uitnodiging in de bus.. Dit was puur een verplichting vanuit haar huidige mans kant van de familie, daar ga ik niet op in. Mijn oma is wel geweest ( zij hebben hebben sinds een paar jaar weer geen contact daarvoor ook 18 jaar geen contact gehad) Ik heb contact met mijn oma gekregen na het sturen van een geboorte kaartje naar haar. het gaat nog wat moeizaam, maar we hebben ondertussen al weer 4 jaar leuk contact. Mijn moeder heeft op haar eigen bruiloft mijn oma een veeg uit de pan gegeven omdat ze contact heeft met mij en haar kleinkinderen niet mag zien... Ze heeft hier nog nooit voor de deur gestaan. en stuur elk jaar verjaardags kaartjes waar haar voornaam in staat dit doet ze al vanaf de scheiding 17 jaar terug... Bij mij gaat het contact nooit meer goed komen, daar is te veel voor gebeurd.. ik hoop dat er voor jou nog hoop is Liefs Annette [/QUOTE]
Jeetje Annette, zo kun je zien he, ieder huisje heeft zijn kruisje. Ik hoop idd dat het nog weer goed komt. Maar mijn gedachten was ook hoor, stuur dan geen kaartje als je toch geen contact wil. we zullen zien, ooit zal hij zijn verstand weer terug krijgen en bij ons terug komen. Dit gaat vanaf mei, dus zo lang nog niet, maar als ik jouw bericht dan lees ......jeetje 18 jaar is wel heeeeel lang hoor. Ik weet het zeker ooit komt hij weer thuis. Liefs Jolanda |
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Oktober 2012 om 14:51 |
|
Oef wat lijkt me dat moeilijk. Het doet mij altijd verdriet als ik zulke dingen lees. Is er niet een mogelijkheid om met een mediator in gesprek te gaan. Dat jullie allebei jullie verhaal kunnen doen en dat jullie uiteindelijk dichter bij elkaar kunnen komen? Zoals je bijvoorbeeld in bonje met de buren ziet of bij het familiediner? Ook zonder televisieprogramma's kan je een mediator aanvragen en proberen om het weer goed te krijgen. Al zou ik daar nu nog heel even mee wachten. Ik denk dat de kersverse ouders eerst hun ritme moeten zien te krijgen en hun hormonen wat tot rust moeten komen. Anders weet je van te voren dat het niets wordt. Bovendien kan je dan ook niet het verwijt krijgen dat je het om je kleinkind goed wilt krijgen. Heel veel sterkte hier mee. En ook heel veel wijsheid toegewenst in hoe je hier mee om moet gaan.
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
m'jo
Hobbyguru
Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 25 Oktober 2012 om 14:58 |
|
het lijkt me vreselijk, je kleinkinderen niet te mogen zien/vasthouden/aanraken/ruiken ze niet op te zien groeien. Momenteel zie ik mijn kleindochters vaak..... heel vaak.... mijn zoon is net gescheiden en dat heeft voor mij positief uitgewerkt, maar net na de geboorte konden we bij de eerste meteen komen bij de tweede de volgende dag......... en nu........ oma moet een tweede roodkapje cape haken..........
Van binnen doet mijn hart pijn voor jullie, ik weet wat het is je kleinkinderen niet of weinig te mogen zien........ |
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
![]() http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |