stoffen of gehaakte olifanten |
Reageer ![]() |
Autheur | |
okkiepowerrr ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 625 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 November 2011 om 20:15 |
ik zoek patronen van olifanten. de normale dus niet die gedrochten die je overal gratis kan downloaden. dus met een gewone slurf met normale afmetingen. van stof of voor te haken. ik zoek ze voor mijn moeder want zij is gek van olifanten
|
|
okkiepowerrrcharly.blogspot.com
|
|
![]() |
|
Sonja Diane ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik kreeg na het reageren op een topic van een gehaakte
olifanten sleutelhanger van Bregit deze link www.raverly.com Je kan zoeken onder crochet of knitting en elephant. Hopelijk heb je er net zoveel aan als ik ![]() GRoetjes, Sonja |
|
![]() |
|
okkiepowerrr ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 625 |
ok bedankt hoor
![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
gedrochten???? Ik weet niet wat jij vond maar ik heb hele leuke gratis exemplaren kunne vinden. Ook van Nederlandse hand (denk niet dat zij het leuk vinden als hun werk afgedaan wordt als gedrocht...)
|
|
![]() |
|
*Grietje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 717 |
Gedrochten is denk ik niet het woord wat ze bedoeld, ik denk dat ze bedoeld dat het een realistische olifant moet zijn, dat alle ledematen kloppen kwa verhouding enzo (en daar zijn er niet zoveel van...)
|
|
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Dat is wat ik ook denk, en inderdaad zijn er daar niet zo heel veel van. Op de hyves van het haakkransje (http://haakkransje.hyves.nl) staat een vertaling van een zweeds patroon van een olifant, die komt aardig in de buurt van een 'echte'. Ik vind zelf Padma ook een redelijk 'echte' olifant, die zal ik naar je toe sturen. |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Ik weet niet of je Elefantoes al kent, van Farbenmix. Dat is een E-book dat je gratis kunt downloaden en daarna in elkaar kunt naaien.
Ik heb 'm ook gemaakt voor m'n zusje. Zal de foto even zoeken... |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik wil je nog een tip geven, het is beter om je emailadres niet in, of in dit geval, onder je bericht te zetten. Dit kan voor jezelf een hoop spam opleveren. Als je je emailadres invult bij je profiel onder het kopje 'MSN', dan kan elke hobbydoos die je wat wil sturen het zien, en buitenstaanders niet. |
|
![]() |
|
ik bedoel idd niks slechts hoor
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
bedankt heb het weggehaald
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Haaknaald ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1619 |
Hallo Ieke, Wat een leuke olifant is dat, zou ik het patroon mogen?? Groetjes Els. |
|
http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |