Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

stoffen of gehaakte olifanten

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: stoffen of gehaakte olifanten
    Posted: 09 November 2011 om 20:15
ik zoek patronen van olifanten. de normale dus niet die gedrochten die je overal gratis kan downloaden. dus met een gewone slurf met normale afmetingen. van stof of voor te haken. ik zoek ze voor mijn moeder want zij is gek van olifanten
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
Sonja Diane View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonja Diane Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 20:46
Ik kreeg na het reageren op een topic van een gehaakte
olifanten sleutelhanger van Bregit deze link
www.raverly.com
Je kan zoeken onder crochet of knitting en elephant.
Hopelijk heb je er net zoveel aan als ik
GRoetjes, Sonja
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 21:10
ok bedankt hoor

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 00:47
gedrochten???? Ik weet niet wat jij vond maar ik heb hele leuke gratis exemplaren kunne vinden. Ook van Nederlandse hand (denk niet dat zij het leuk vinden als hun werk afgedaan wordt als gedrocht...)
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 07:44
Gedrochten is denk ik niet het woord wat ze bedoeld, ik denk dat ze bedoeld dat het een realistische olifant moet zijn, dat alle ledematen kloppen kwa verhouding enzo (en daar zijn er niet zoveel van...)
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 09:59

Originally posted by *Grietje *Grietje wrote:

Gedrochten is denk ik niet het woord wat ze bedoeld, ik denk dat ze bedoeld dat het een realistische olifant moet zijn, dat alle ledematen kloppen kwa verhouding enzo (en daar zijn er niet zoveel van...)

Dat is wat ik ook denk, en inderdaad zijn er daar niet zo heel veel van. Op de hyves van het haakkransje (http://haakkransje.hyves.nl) staat een vertaling van een zweeds patroon van een olifant, die komt aardig in de buurt van een 'echte'. Ik vind zelf Padma ook een redelijk 'echte' olifant, die zal ik naar je toe sturen.

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 10:06
Ik weet niet of je Elefantoes al kent, van Farbenmix. Dat is een E-book dat je gratis kunt downloaden en daarna in elkaar kunt naaien.

Ik heb 'm ook gemaakt voor m'n zusje. Zal de foto even zoeken...

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 10:08

Ik wil je nog een tip geven, het is beter om je emailadres niet in, of in dit geval, onder je bericht te zetten. Dit kan voor jezelf een hoop spam opleveren. Als je je emailadres invult bij je profiel onder het kopje 'MSN', dan kan elke hobbydoos die je wat wil sturen het zien, en buitenstaanders niet.

Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 10:09
ik bedoel idd niks slechts hoor . maar idd een normale olifant met gewone slurf.ik persoonlijk vind ze allemaal leuk maar mijn moeder niet die zoekt dus een gewone fant  enne elefantoes is ook erg leuk ga gelijk ff googele

Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 10:16
bedankt heb het weggehaald

Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaknaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 18:16

Hallo Ieke,

Wat een leuke olifant is dat, zou ik het patroon mogen??

Groetjes Els.

http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.688 seconden.
Lang Yarns