Stokhaken. |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23670 |
Post Options
Thanks(0)
|
Simone je hebt hem. Lukt het niet dan moet je maar naar de hobbydoosdag komen, dan geven we een workshop stokhaken, luiewijvensteek, koordje breien en wat er verer nog problemen oplevert.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heeft iemand deze uitleg misschien nog bewaard? Magtelt heeft hem niet meer. Groetjes, Annie
|
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Annie: hier KLIKKERDEKLIK kun je een online tutorial volgen!
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lief van je, Jips, maar deze heb ik al.
Ik ben gewoon benieuwd naar het 3 Suisses boekje. Groetjes, Annie
|
|
|
|
griet
Hobbywonder Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
Post Options
Thanks(0)
|
van wij mag ik het boekje Suisses boekje.van stokhaken .
wil graag een vestje maken
|
|
Just Me
Post Options
Thanks(0)
|
Naar dat boekje ben ik ook erg benieuwd. Groetjes, Annie
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23670 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat bedoelde boekje is gewoon eentje uit de serie van vrolijke restjes van 3 suisses. Er zijn er iets van 5 van en dat stokhaken is maar een heel klein stukje er uit. Ik heb het ooit wel eens gescand, maar ik kan het niet meer vinden. Nog eens zoeken en scannen is zinloos, want de ontvangers begrepen er niks van. Kijk maar wat Jips allemaal over stokhaken heft gezegd, daar zitten duidelijke uitleggingen bij.
De boekjes komen nog wel eens op marktplaats voorbij en er zitten leuke projecten in, dieren, huishoudelijk spul enz. Tikoes had ze ooit allemaal op een cdtje gezet, maar tikoes komt niet meer op het forum. Misschien zijn er andere hobbydozen die zo'n cd hebben en voor jullie willen kopiƫren. |
|
wat rozengeur. |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Griet en Just me,
het boekje van 3suisses is alleen maar een foto met drie dames en de beschrijving van het stokhaken, maar geen patroon of zo. Als je wilt kan ik het toe sturen.
|
|
|
|
Just Me
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor het aanbod, maar dat is niet nodig! Groetjes, Annie
|
|
|
|
Seeke69
Hobbyguru Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit kende ik ook nog niet...
Heeft iemand het pdf bestandje misschien nog?
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb je het stukje uit het 3 suissesboekje gestuurd. Maar meestal lukt het het beste als er iemand naast je zit en het voordoet.
|
|
wat rozengeur. |
|
Seeke69
Hobbyguru Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ok! In ieder geval bedankt!
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Er is nu een boekje Stokhaken uitgekomen.
|
|
wat rozengeur. |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zal de link plaatsen, van boekje 1 t/m 7 van de 3 suisses
http://www.mijnbestand.nl/Uitnodiging-KRDOE8OLD6V4.zip dan kan iedereen eruitzoeken wat die nodig heeft. magtelt jij hebt mail met de link |
|
lydia wijsbroek
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi allemaal,
ben bezig met stokhaken(pvc buisje is de stok) reuze ontspannend om te doen! groetjes marian
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Het schiet zo lekker op, vooral met breinaald of buis maatje 25 mm.
|
|
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
zat gisteren op t strand,nou sommigen kijken van; wat doet die nou met een pvc buis tussen dr benen?hihihhi, zat gelukkig gecamoufleerd, zonnebril en hoedje, alleen herkent men de bolderkar en t windscherm, dat dan weer wel.
|
|
denise
Duizendpoot Lid sinds: 07 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 185 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt voot de link
|
|
Just Me
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor het delen!
|
|
|
|
Mirj@m
Groupie Lid sinds: 25 Mei 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 96 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Allemaal,
Ik zou ook graag stokhaken willen proberen, Is er iemand die mij ook dat boekje van tante jan, pdf bestand zou willen sturen. Alvast bedankt voor de moeite. Groetjes Mirjam
|
|
Groetjes Mirj@m
|
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |