Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

stoute charly

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: stoute charly
    Posted: 24 Oktober 2012 om 16:41
charly is zeer stout geweest. meneer heeft weer last van zijn hormonen en heeft me in me oor gebeten.Cry juist net dat oor waar ik altijd problemen mee heb. ik bloedde als een rund. kan nu een piercing in het midden van oor doen Confusedvoelde het gewoon krakenConfused. voor straf zit hij in zijn kooi. . hij zit me aan t ekijken of ie wil zeggen , waarom zit ik opgesloten. rare vogel. hij zit er nooit langer dan 2 min in hoor vind ik zielig hihihihi
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 16:49
Auwie!
Back to Top
Creajettie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creajettie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 16:55
oeiii, pijnlijk
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 17:54
dat is pijnlijk ze kunnen namelijk behoorlijk
hard bijten
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 18:08
ja idd hij heeft een scherpe snavel 

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 19:20
auauauauauauauauauauauau dat doet  pijnCryWink

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 23:34
auwa stoute stoute charly, wijst vermanend met het vingertje.
Hoe gaat het nou met je oor?
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 10:17
de ontsteking is weer aardig weg gelukkig. maar ja nu zit er een gat in he hihihihi

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 11:44
Ik heb nog wel een leuke oorbel voor je TongueSmile
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2012 om 14:04
Laatst zijn we naar het papagaaiendorp geweest in Helmond(?) of daar ergens in de buurt. Daar zat een papagaai die bij zijn baasje na ik geloof 25 jaar haar neus had afgebeten. Kijk maar uit Okkiepowerrr. Als ik dit zo lees ga ik het bijna eng vinden.
Het was er trouwens erg leuk en leerzaam. Je mocht de papagaaien voeren met een stokje waar je een nootje tussen kon doen die de papagaaien dan uit het stokje konden peuteren. Er werd erg gewaarschuwd voor het naar binnensteken van je vingers omdat ze je vingers af konden bijten. Alle dieren die er zaten waren er terecht gekomen omdat ze ooit bij mensen in huis hadden gezeten maar er niet meer te handhaven waren. Ze schreeuwden veel te hard, beten mensen of werden eenzaam en kwijnden weg. Ze hadden allemaal bordjes hangen met leerzame teksten over de vogels en over hun gedrag. Naast de papagaaien en parkieten hadden ze ook stokstaartjes, struisvogels en aapjes. Als ik wel eens lees dat niemand Charley op wil vangen omdat hij zo verwend is moet ik wel eens denken aan dit park. Wie weet willen zij tijdelijk voor jou beestje zorgen tot je geholpen bent aan je oor. De kinderen (we waren er samen met vrienden) en wij hebben er in ieder geval erg van genoten en de vogels hadden daar in ieder geval veel mensen om hen heen en elkaar. Ik kan me bijna niet voorstellen dat Charley het daar niet naar zijn zin heeft.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.360 seconden.
Lang Yarns