Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Straatkatten

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Straatkatten
    Posted: 20 December 2012 om 10:01
Hihi Magtelt je vraagt of ik meer wil vertellen over de straatkatten.
Maar het is iets waar ik mee bezig ben en al heel lang, dat zijn twee vuilnisbakjes haken en twee katjes.
Ik wil het afmaken maar die katjes zijn vreselijk om te maken, zo klein.

Dus ik ben niet bezig met echte straat katten hoor, wel met honden laat altijd een hondje uit van een collega van Tim dat beestje zit de hele dag alleen thuis.
En als ik hier in het bos ga wandelen neem ik de hond van de buurvrouw mee, zij heeft ms en kan niet lang lopen.
Ik zou wel weer een kat willen hebben, maar ben bang dat als Tim geen werk heeft ik het niet kan betalen.
Moet er niet aan denken dat als je naar de dokter moet ik het niet kan betalen voor mijn beestje.
Ik hoorde van de week ook iemand van het clubje waar ik heen ga, haar kat heeft suikerziekte maar ze gaat het beestje niet helpen want ze kan de medicijnen niet betalen.

Nu dan zit ik alweer klaar om te kijken of ik kan helpen, maar ik heb me ingehouden want ze zit wel op muziek les van 70 euro per maand, ik maak me daar dan woedend over.

Groetjes,
Lidia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 12:54
Oh, dat patroon heb ik ergens gezien van vuilnisbakken en katten. IK ben ook niet goed in gepriegel, ik had al zo'n bewondering voor jouw Barbiecreaties.

Tja, wij hadden een kat die leefde van prednisol en antibiotica en die mochten we toch 16 jaar behouden. Dat heb je toch voor ze over. Ik denk wel dat onze Obi vreselijk gestressed zou raken van al dat bloedprikken en injecteren bij kattendiabetes. Hij houdt absoluut niet van vasthouden en optillen, ik mag dat maar zelden en dan heel kort. Ziggy zou beter begrijpen waarom dat alles gebeurt.

Mensen die echt geen geld hebben voor de behandeling van hun dier kunnen aankloppen bij de dierenbescherming, maar het zal wel net als bij een uitkering gaan, dan keren ze je helemaal binnenstebuiten en vragen het hemd van je gat.

Bij ons in de buurt zijn meer katten dan honden, anders zou ik ook wel een wandelhond hebben. Overdag lijkt het me erg leuk. 's Avonds om 11 uur iets minder.

Als die baan zich aankondigt, komt er vast wel weer een kat in je leven, soms gaat dat vanzelf.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns