Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

swap?

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
b00rtjuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2012
Status: Offline
Points: 165
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer b00rtjuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: swap?
    Posted: 29 Januari 2013 om 19:44
Een tijdje geleden was er het idee om een swap te houden.
Daar wilde ik toen heel graag aan meedoen, maar om allerlei redenen is die swap afgeblazen.

Nu lijkt het mij echt enorm leuk om aan zo'n swap mee te doen, maar het lijkt mij niet handig om het te organiseren, omdat ik er zelfs nog nooit aan meegedaan heb.

Ik vroeg me dus af, voelen nog meer mensen ervoor om een swap te houden?
En is er misschien iemand die dit zou willen / kunnen regelen?

Liefs, Deborah

http://deborahhaakt.blogspot.nl/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23654
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 09:55
Het lijkt me een heel geregel en veel administratie om te zorgen dat iedereen, die meedoet, ook iets terugkrijgt.

Ik wil wel zoiets organiseren als ik weer een hobbydoosdag geef, ergens in mei of juni. Dan kan ieder, die mee wil doen, iets daarvoor haken of breien en dat in cadeaupapier met haar eigen naam erop in een doos doen, en dan trekken degenen, die meedoen, om de beurt een pakje eruit. Dan zijn we in één keer klaar en staat niemand met lege handen.

Ik leg ook altijd dubbele boekjes en materialen klaar, daar kunnen we ook een swap van maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 14:22
Thumbs Up Goed idee Magtelt.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 17:00
Ik loop nog niet zolang mee, maar wat is een  'hobbydoosdag' .....Ermm
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
merelx View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2013
Locatie: coevorden
Status: Offline
Points: 324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer merelx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 17:26
ja daar ben ik ook wel benieuwd na... na de hobbydoosdag... heb uit de vorige berichtje ongeveer begrepen wat een swap is...
 
groetjes merel...
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 17:55
Iemand, bv. Magtelt( maar kan iedereen zijn hoor) roept hier: wie heeft er zin in een hobbydoosdag? Dan kan je je hiervoor opgeven. Dan: er wordt gevraagd wie zijn/ haar huis beschikbaar stelt, bv. Magtelt ( die ik nu gewoon een beetje zit te plagen, ben daar nl. op een geweldig gezellige hobbydoosdag geweest.dan: er komt een lijst van deelnemers en een lijst van lekkere dingen( hoeft niet perse gezond te zijn) en als de dag daar is: alle deelnemers naar Magtelt, of naar iemand anders.
Het is dus eigenlijk gewoon een gezellige dag ergens. Magtelt heeft als standplaats Apeldoorn, wat voor sommige mensen natuurlijk bijna niet te bereizen is, maar elke kant van het land kan zelf een hobbydoosdag organiseren.
Wat doen we dan? Eten, kletsen, komkommerhaken( grapje van vorig jaar) elkaar wat leren. Eigen werkje haken of breien meenemen( ik heb echt niks gehaakt) het is dus niets officieels, maar beregezellig! Wie verbetert mij of vult aan?
Back to Top
merelx View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2013
Locatie: coevorden
Status: Offline
Points: 324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer merelx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 17:58
dat klinkt wel heel erg gezellig!Smile
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 19:02
is het ook :)
Back to Top
Frummel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2013
Locatie: Hoofddorp
Status: Offline
Points: 140
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frummel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 19:11
Gezellig, en het idee van een swap is erg leuk!
Het makkelijkste uitvoerbaar op een bijeenkomst inderdaad.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23654
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 19:17
Ik heb al plannen in die richting, ik wil wel weten of er voetbalmoeders zijn die bepaalde zaterdagen echt niet of juist wel kunnen komen. Ik dacht in mei of juni.

Ik zorg voor broodjes en drinken, verder kan ieder iets te snoepen meenemen uit eigen streek, idee of oven.

Soms is er behoefte aan een demonstratie van stokhaken, tunisch haken of een andere techniek. Dat kan ieder aangeven.

Ton is bereid om mensen op te halen bij het station, we hebben er één in De Maten, onze wijk. Bij voldoende belangstelling en vervoer kunnen we een excursietje naar de Beekbergse Wolhal organiseren.

Er is voor vaders met kinderen een hoop vertier:Berg en Bos, Apenheul, Kon. Julianatoren, Kinderboerderij Malkenschoten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23654
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 19:18
Oja, het maakt niet uit of je al jaren meedoet of pas op de hobbydoosdag forumlid bent geworden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2013 om 11:54
Leuk, een swap is dus zoiets als lootjes trekken zonder dat je weet voor wie je iets maakt?
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2013
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 801
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2013 om 12:33
Er is iemand die een blog bij houdt over swaps. Voor degene die er een beeld bij willen krijgen:
 
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2013 om 11:11
We kunnen ook weer iets doen voor het poekie project . Dat was knuffels maken voor een ziekenhuis waar kinderen met kanker liggen. Vond dat zelf een geweldig leuk project
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23654
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2013 om 14:40
Mimisa gaat knuffels haken voor de voedselbank, dat zou een idee kunnen zijn. Jips en Marlene hebben kraampjes voor respectievelijk het Rode Kruis en Kika, daar kunnen we ook voor haken en breien. Meer ideeën zijn welkom.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2013 om 15:36
Er zijn heel veel projecten las je google erop los laat.
Ik persoonlijk voel wel wat voor de voedselbank.
ja, ik ken de negatieve verhalen over het ophalen van de pakketten met een mercedes of de rokers die ondanks alles weigeren te stoppen, maar de criteria zijn echt heel streng.
Het laatste jaar bijzonder streng zelfs, tenminste in Arnhem en omgeving.
Soms breng ik wat kleding en de dankbaarheid is altijd groot.

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2013 om 09:29
Ik vind dat ook een uitstekend idee.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2013 om 11:19
Ik vind de Voedselbank een prima doel en reacties w.b. Mercedessen, daar moet je maar niet op letten, komt meestal van mensen die dat als excuus gebruiken om niets te hoeven geven...goed plan Lori !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2013 om 12:54
Is er nog interesse voor een swap voor degene die niet naar de hobbydoosdag zijn geweest? Degene die er wel bij waren mogen van mij ook mee doen hoor LOL
Als er interesse is, dan open ik een nieuw topic en regel ik de nodige dingetjes wel.
En dan met de vraag, alleen een haaksel of willen de deelnemers dan ook patroontje of iets materialen ontvangen en sturen?
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2013 om 13:17
Ik heb nog nooit meegedaan, weet ook niet helemaal wat de bedoeling is......maar het lijkt mij leuk.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns