Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Swiffer

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Swiffer
    Posted: 30 Januari 2019 om 13:06
Op de fanpagina van Action, op facebook, staan gehaakte swifferdoekjes. Je kunt het op google vinden. Ik denk dat ze eerder als dweilen, dan als stofvangers gebruikt kunnen worden, want katoen trekt geen stof aan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2019 om 20:53
Maar als je acryl gebruikt ? Of Viscose (beetje duur misschien) ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2019 om 08:10
Misschien duurder dan die rollen doekjes van Wibra, die ook stof aantrekken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2019 om 11:19
zitten er in die action groep ook al van die groen mensen die zogezegd goed voor het milieu dinges maken?

Ik kom ze ook overal tegen : ontschminkingspads, maandverband, luiers, ... en dan denk ik wat is daar goed voor het milieu aan? Dat het niet in de vuilbak terecht komt waarvan de inhoud wordt verbrand? Dat het in de wasmachine op een kookwas moet gedaan worden en alles in de riolering terecht komt? Meer verbruik van water, elektriciteit, was- en spoelmiddelen en dan nog in het zuiveringsstation waarschijnlijk ook nog meer toepassingen en middelen nodig om het water terug een beetje drinkbaar te maken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2019 om 08:31
Ik had de indruk dat het om de kleuren in het interieur ging. Vaatdoekjes, pannenlappen en swiffer in dezelfde kleur. Keukenhanddoek en misschien theedoek ook. Ik neem aan maandverband in de kleur van je kleren. Heel belangrijk als je een ongeluk krijgt, daarom moesten wij van onze moeder altijd een schone onderbroek aanhebben en geen veiligheidsspelden aan de kleren. "Wat zullen ze van je denken... (als je ligt te zieltogen op de EHBO)?"
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns