Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

T.R.E.M

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: T.R.E.M
    Posted: 30 Maart 2011 om 15:55
Dit is de afkorting van de 4 musketiers.Tineke[boek],
Renate[naatje],Ellen[Tul!p]en Meia.
De naam,de 4 musketiers,is ontstaan toen Meia steeds zieker werd en wij dan snel nog even bij elkaar kwamen.
Tineke en Ellen sprongen in de auto en ik in de trein naar het hoge noorden.We hebben elkaar leren kennen door dit forum en zijn zo vriedinnen geworden.We weten van elkaar dat we op elkaar kunnen rekenen als dat nodig is.We hoeven elkaar niet wekelijks te bellen of te mailen maar als we elkaar nodig hebben zijn we er voor elkaar.Vandaar de 4 musketiers.Helaas is Meia ons ontvallen maar ze blijft nr 4.
Ik wilde steeds iets maken wat onze vriendschap uitbeelde en heb dit uiteindelijk gemaakt.Ik heb 16 handjes gemaakt en die met pijpenragers gevuld om de vingers te kunnen buigen.Daarna in de pretex gedipt.Ik heb 3 rechterhandjes en 1 linker,daar Ellen linkshandig is.Inplaats van 4 zwaarden in de hand heb ik er 4 breinaalden ingestopt.Dit is het eerste resultaat,er moeten er nu nog 3 gemaakt worden.Die van Meia wil ik dan aan haar dochter geven.Hopelijk vinden de musketiers dit een mooi beeldje.



BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2268
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer inge.v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 15:58
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 16:03
wat een mooie ideeen heb jij, ik denk dat meia's dochter dit een super geste vindt
lydia wijsbroek
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 16:15

hallo renate,

wat lief van je ne hoe verzin jij dit toch steeds weer,wat een prachtige gedachte omdat zo uit te beelden in dit mooie 4 musketiers beeld met de handen van 4 handwerk vriendinnen..........,ik denk dat de dochter van meia hier heel erg blij mee zal zijn,en erg zal waarderen!!!!!!!klasse!!!!

 

GROETJES HESTER
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2880
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 16:34
geweldig
quality=
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 16:37
HEEL MOOI KUNSTWERK. Ik denk dat Marjolein dit heel erg op prijs stelt zo'n blijk van waardering voor haar moeder. KLASSE
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 16:48
hier schieten woorden tekort, ik vind het zooo ontzettend knap
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 16:56
Heel mooi uitgebeeld en de gedachte erachter is werkelijk geweldig!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 17:20
ooohhhh wat lief
Ik moet er een beetje van huilen.

en wat een mooie gedachte Renate.
Ik had mama op haar verjaardag nog een pot pretex gegeven.
Zijn we helaas niet meer aan toe gekomen. Net als zoveel
dingen

Ik snap wel dat ze zo gek op dit forum was

Ze was ook trots dat ze een van de musketiers was
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 17:27

wat een mooie gedachte, en een mooie manier om iemand in dank bare herinnering te houden.

 

 

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 17:28
Wat een mooie en vooral lieve gedachte. Ik ben er stil van
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tul!p Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 17:35
pfffffffff ik heb hier geen woorden voor, probeerde net Renate al te bellen, ben hier onderste boven van
GROETJES
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 18:05
ik kan wel janken.
wat geweldig om zoiets te maken.
echt iets speciaals van jullie 4tjes.
ik heb er geen woorden voor...
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 20:55
*zonder woorden*




Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 21:14
Wat ontroerend mooi!
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 21:58
Het ontroerd me echt waar zoveel waardering voor een vriendin.
hartelijke groeten en sterkte.
Ik kijk uit naar het vervolg van je werkjes
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 22:07
Wat mooi...........................
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 23:03
Dank jullie wel voor de mooie complimenten.Ook ik heb
het niet droog gehouden door de reactie van Marjolein en de reactie die Ellen mij stuurde via de mail.
Meia was ook echt bijzonder.De eerste keer dat ik haar ontmoette was bij Tineke,ik vond haar stug en had het idee dat ze mij helemaal niet mocht.Ik had juist zo'n bewondering voor haar hoe zij de ziekte had overwonnen ondanks alle tegenslagen.Toen zij echter bij mij was in het hobbyweekend en mijn huis had lopen bewonderen waren we even samen in de huskamer en vroeg ik haar hoe ze zich voelde,ze moest huilen en was bang dat alles fout zat bij haar,we hebben samen gehuild en elkaar getroost.Toen liet ze haar schild even vallen en dat vond ik fijn.Daarom moest ik haar altijd even vasthouden als ik haar gezien had,ik heb haar dat ook ooit gezegd en zij snapte dat helemaal.Je kon ook altijd alles aan haar vragen,over haar ziekte,het doodgaan ,etc.Ik weet nog dat we met zijn allen naar Ellen zijn gegaan en ik haar vroeg of ze wanneer ze zou "overgaan"Rob[mijn overleden man]even wilde zeggen dat ik van hem hou en hem vreselijk mis.We hebben met zijn vieren zitten huilen maar moesten lachen toen er gezegd werd dat Meia voor postbode zou spelen.Zo was/is onze vriendschap,huilen en lachen,er voor elkaar zijn.Vandaar dit beeldje,er volgen er nog 3,en dan zal ik ze persoonlijk gaan wegbrengen.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 23:39
Ik vind JOU een super kanjer 
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 11:12
wat een prachtig uitgebeeld symbool voor een bijzondere vriendschap.

alle handen samen die elkaar onderling steunen, door dik en dun.
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns