Tablet gekocht |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 November 2011 om 10:44 |
Houd wel even in de gaten dat je 'm op tijd update. Er zit nog een oudere versie van android op de 'goedkopere' pads... |
|
![]() |
|
monique1974
Hobbywonder
Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 821 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 November 2011 om 10:51 |
|
oke dank je wel dat wist ik niet.
|
|
![]() |
|
monique1974
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 November 2011 om 12:59 |
|
nou je hafd het nog niet geschreven of de tablet liep compleet vast . heb de help desk gebeld een soft waere probleem zei de mevrouw en dat ik hem moest opsturen naar hun ik denk dat ik toc maar gewoon een boek koop als ik wil lezen en niet een tablet of e reader
|
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 November 2011 om 13:00 |
|
Oeh, das balen...
Hoop dat ze het snel op kunnen lossen... Ik lees ook nog gewoon boeken hoor. Maar heb 'm vooral aangeschaft voor m'n studie. Moet dan veel artikelen lezen en daar is niet tegenaan te printen. Heb in de afgelopen 3 jaar al wel een half bos naar de filistijnen geholpen. |
|
![]() |
|
pimmetje
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 November 2011 om 13:49 |
|
IK heb nog geen tablet, maar als de kerstbonus van mijn schoonvader dit jaar afkomt ga ik er denk ik wel een kopen. Ik heb al wel een 2-tal jaren een e-reader wat me enorm goed bevalt, het ding weegt niet meer dan 200gram en er staan nu zo'n 300 boeken op, dus ik kan heel veel boeken meenemen in het vliegtuig.
|
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
monique1974
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 December 2011 om 12:46 |
|
Ik heb en niewe tablet gehaald de vorige was 7 dagen oud en was al
drie keer vast gelopen heb nu een ander type e hij doet het goed gelukkig |
|
![]() |
|
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 December 2011 om 19:37 |
|
Woensdagmiddag, na een middagje winkelen
belde mijn man
vanaf zijn werk, de IPad was gebracht en of ik hem wilde ophalen (de IPad dan ) Sinds die tijd hang ik meer aan de telefoon dan
anders. Heb totaal geen verstand van dit soort dingen en zoonlief zat voor zijn werk in Engeland, gelukkig wist hij de code voor de router, en de andere vragen kon hij ook beantwoorden, schoondochter kwam gistermiddag nog even om mij het een en ander uit te leggen. Een computer snap ik bijna helemaal maar de IPad was nieuw voor me. Ben dus nog wel even aan het uitvogelen hoe alles werkt maar het gaat me, met hulp vast wel lukken. |
|
|
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 December 2011 om 22:16 |
|
Wat een geluk dat je zoon en schoondochter je dan willen helpen. Ik ben ook een leek met die dingen. Maar gelukkig mag ik altijd heel hard Marco roepen. Die komt dan meteen
om mijn problemen weer op te lossen. En als ie niet in de buurt is? Kan ik het soms ineens wel zelf. Vreemd toch...
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 December 2011 om 22:46 |
Maar ik denk niet dat hij komt
Gelukkig heb ik 3 kinderen waarvan er 2 veel verstand van computers hebben, ook de schoondochters willen me altijd helpen, de oudste heeft totaal geen verstand van deze dingen, hij heeft het computer tijdperk op school net gemist en had een broertje die een wizzkid is dus hij hoefde ook niet. |
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |