Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Tanden haken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
NathalieLokerse View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NathalieLokerse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Tanden haken
    Posted: 08 Januari 2012 om 14:51
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier`maar heb wel gelijk een vraag...
Ik ben sinds kort verslaafd aan het haken geworden,maar
loop nu op een krokodil vast bij zijn tanden.
Erg jammer!!!
Deze beschrijving stond erbij: " 1l, 1v in de basis van l, *3l, 1v in de volg. st ;"
Ik begrijp hem niet en als ik het probeer ziet het er anders uit.

Vriendelijke groet,

Nathalie.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 15:06
Je haakt 1 losse, dan 1vaste in de basis van de losse (dit lijkt mij een enorm gepriegel, maargoed eerst even de beschrijving)... Daarna haak je 3losse, en dan 1v in de volgende steek.

Dit is wat er letterlijkj staat. Maar omdat er een * voor de 3L staat, vermoed ik dat er nog iets bij staat... Klopt dat?

Om te beginnen zou ik ervoor kiezen om 2Lossen te haken als begin. Je hebt dan wat meer ruimte om die vaste daarna te maken. Ik gok dat er nog wat mist aan het stukje dat je hier hebt neergezet, want hier denk ik dat je een enorme klont garen mee maakt.

Om welke krokodil gaat het?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 16:40
3 lossen en 1 vaste in de volgende steek geeft gewoon een bobbeltje, als je dat herhalt krijg je een rijtje bobbeltjes, misschien klijken die op tanden. Ik zou ook beginnen met 2 lossen en dan die eerste vaste in de onderste haken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns