Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Tapestry haken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Tapestry haken
    Posted: 11 September 2013 om 08:32
ik zag dit laatst op internet, Nu wil ik dit graag eens een keer proberen. kan je daar nu ook de patronen van de kerst-, paasballen van arne & carlos voor gebruiken? wie kan mij helpen?

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 09:35
http://www.tapestrycrochet.com/
Ik denk dat het moet kunnen als je bij deze even naar beneden scrolt zie je al leuke voorbeelden.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 10:49
Wat is dat ook een mooie tech niehk he .Toevallig heb ik een paar dagen terug de video ,,van kleur wisselen gezien en toe gepast en dat is hetzelfde volgens mij .
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 10:52
Originally posted by Eugenie Eugenie wrote:

ik zag dit laatst op internet, Nu wil ik dit graag eens een keer proberen. kan je daar nu ook de patronen van de kerst-, paasballen van arne & carlos voor gebruiken? wie kan mij helpen?
Ik denk het wel Eugenie gewoon doen de patroontjes staan al uitgetekend ik zou het gewoon proberen.

Het is prachtig ook mijn interesse is gewekt Big smile 

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 11:12
dank e wel voor jullie antwoorden ga het gewoon proberen.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 16:01
jeetje dit is ook weer zo leuk. waar halen we tijd!!!
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2013 om 07:54
Tijd was bij albert heijn uitverkocht en er was al een wachtlijst.... dus we moeten verder zoeken.Wink

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2013 om 10:21
Originally posted by Lenie25 Lenie25 wrote:

http://www.tapestrycrochet.com/
Ik denk dat het moet kunnen als je bij deze even naar beneden scrolt zie je al leuke voorbeelden.

Bedankt voor de link !
Ik zit altijd zo te klungelen met een ami in 2 kleurtjes in 1 toer. Misschien gaat dat ook wel makkelijker zoals hier uitgelegd ?!?
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.529 seconden.
Lang Yarns