Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenTas

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
marrie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Tas
    Posted: 16 December 2009 om 15:01

Ik was laatst op een blog van iemand en die had een soort tas gebreid ,en vervilt .De randen kon je omvouwen en het geheel werd een soort box/doos ,waar je eventueel je wol of iets anders in kon doen........verdorie vergeet ik het op te slaan en kan het niet meer vinden.aan de rand zat volgens mij een festonsteek!

Wie o wie is dat ook tegen gekomen?

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 16:37
Ik denk niet dat je mijn tas bedoeld ? Die is namelijk alweer van even geleden en staat niet in een blog.  Maar het is wel ongeveer hetzelde idee.

Het patroon daarvan staat op mijn website of rechtstreeks HIER
Back to Top
marrie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 20:43

OOOOOOOO Marleen deze is ook prachtig zeg ,heb even gekeken bij je op de site.............weet je het komt ook mijn dochter belde mij op en zei mam ik heb een soort van tas gekocht bij de ection en dacht doen gut wat een vreemde punt zit er aan ,maar zei ze ik deed het open en toen werd het een soort van mand !

Gut zeg ik dat heb ik gezien op het net .........vandaar mijn vraag .....ja ik natuurlijk hollen naar ection maare die hadden niks hier in zoetermeer ......en toen dacht ik ........wacht ik maak ut zelf ...

Maar die van jou is ook schitterend zeg ,alleen denk ik nu hihihihi die hengsels zijn eigenlijk ook handig ,want dan kan je het ook weer ophangen of dergelijks .

Dank je Marleen dat je hebt gereageerd

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.437 seconden.
Lang Yarns