Taspatroon gezocht |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Marie1888 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 07 Augustus 2012 Status: Offline Points: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Juni 2013 om 20:42 |
Wie kan me helpen, ik zoek dit kooppatroon. Ik weet dat de vraag hier al eerder gesteld is, maar kan het berichtje niet terug vinden. Destijds heb ik de foto wel opgeslagen, maar geen link of iets dergelijks.
![]() Graag hoor ik van jullie. Groeten, Mariëtte
|
|
Groetjes, Mariëtte
|
|
![]() |
|
Saartje76 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 13 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 235 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hier staat hij:
http://www.ravelry.com/patterns/library/garden-scene---gently-love |
|
Groeten, Saartje
|
|
![]() |
|
omajan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Prachtige tas, jammer dat patroon in het Engels is
|
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
ja is voor mij ook wel wat chinees omajan
![]() |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Marie1888 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 07 Augustus 2012 Status: Offline Points: 17 |
Bedankt voor je snelle reactie Saartje!
Idd jammer dat het Engels is, maar gelukkig heb ik al wel een Paypal account! Is er al iemand die 'm gemaakt heeft?
|
|
Groetjes, Mariëtte
|
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Met een tabel voor vertalingen erbij moet een Engels patroon wel lukken.
Trouwens Ik kan iedereen aanraden om echt te proberen Engelse patronen te maken, je zult verbijstert staan welke wereld van schatten er open gaat voor je eenmaal je het onder de knie hebt. Begin met eenvoudig patroon en 't Engels. Vooral amigurumi dieren zijn gemakkelijk want het is constant zelfde terugkomt in die patronen. Trouwens... iedereen van ons is zo begonnen en we zijn er allemaal heel fier op dat we nu Engelse patronen kunnen lezen. Vifke ps, is een hele mooie tas |
|
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Het is idd gewoon een kwestie van proberen. Meestal staat er bij een amigurumi ook het steken aantal bijv 6, 12, 18 en dan weet je al wat je moet doen en kun je zo zien wat de engelse benaming is voor meerderen.
En soms loop ik wel eens vast op een stukje en dan vraag ik het hier op het forum en zo is het me nog altijd gelukt om een engels patroon te maken. Waar ik zelf super trots op ben, is dat ik ook al eens een duits patroon heb kunnen maken. Want ik ben totaal geen talen wonder. ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Op het boekenfestijn zijn altijd wel Engelstalige haak- en breiboeken te vinden. Als je er eentje hebt, heb je alle termen bij elkaar en je ziet aan de plaatjes wel wat de Engelse namen van de steken zijn. Wel uitkijken of het Engels of Amerikaans is, die hebben verschillende namen voor de steken. Een Amerikaans boek erbij is natuurlijk ook nooit verkeerd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
wel een hele leuke tas
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Volgens mij heb je voor die leuke tas helemaal geen patroon nodig. Het idee is er en de rest fantaseer je. Het hoeft toch niet helemaal hetzelfde te zijn. Bij de foto op Ravelry kun je bijna de steken en rijen tellen. Je hebt dus al ongeveer maten. Moet te doen zijn.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Hij is prachtig. Het kriebelt alweer, maar ik moet eerst nog een pony haken.
|
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Dat dacht ik nou ook, is te doen naar mijn idee!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |