Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

te veel hehaakt

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 01:11
Originally posted by macheri macheri wrote:

Originally posted by linda1959 linda1959 wrote:

hier ook hetzelfde probleem Thumbs Down, als ik een haakwerkje probeer moet ik na een paar toertjes echt stoppen . Lukt me nog steeds niet met men arm en ik zou zo graag vele dingen willen haken want ondertussen heb ik een hele collectie van creaties waar ik zo graag aan wil beginnen Shocked

Ha ha ook heel  herkenbaar alleen ik  ga dan soms wel doortot het  echt niet meer  kan en dan heb ik  hier een man die  dan ook  geen medelijden heeft en zegt eigenschuld dikke bult. Als je weet at je er last  van krijgt moet  je stoppen, maar dat is zo moeilijk  als je idd veel wil doen
Helaas heeft hij gelijk maar  goed  ik  ben eigenwijs Wink
 
ook ik ben eigenwijs hoor Marielleke LOL
 
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 12:18
Tot overmaat van ramp, zat vanmorgen mijn vinger tussen de deur van de vaatwasser. Cry
 
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 12:37
oeps, je meent het...
in dit geval ijs gebruiken hé :-)
sorry, weet dat het niet om te lachen is, maar kon het niet laten....
is het erg met je vinger?? links of rechts?
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 12:48
Mijn rechter wijsvinger en ik ben rechts. Unhappy
Ik heb gelijk gekoeld met zo'n pakking, die ik na een val van de trap, altijd in de koelkast heb liggen.
Ik heb een grote en kleine, dus kan er 1 op mijn rug en de ander op mijn vinger. LOL
 
Mijn vinger is wat dik, stijf en pijnlijk, maar op zich valt het denk ik wel mee.
Maar jee, wat zit er een kracht achter zo'n deur !
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 12:55
Originally posted by Cully Cully wrote:

Maar jee, wat zit er een kracht achter zo'n deur !
 
haha, die is ook niet gemaakt om een vinger tussen te steken hé maar om stevig te sluiten.
 
veel ijs op leggen en blijven (zachtjes) in beweging houden, anders verstijft ie door de impact op de spieren.. niet forceren, kalmpjes aandoen en je kan zo terug handwerken, maar met een beetje vertraging...
al een geluk dat je 2 koelelementen bezit, kzie je al zitten met je vinger naar je rug gedraaid LOL
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 13:08
LOL
Back to Top
Jo Bateau View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Maart 2013
Status: Offline
Points: 212
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jo Bateau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 10:32
Nou nog steeds last van mijn pols!!!Angry
Kan het dat het met dikke wol sneller pijn gaat doen dan met dunner haakgaren???
Groeten Jo
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 11:00
Ja ik denk het haast wel. Want ook ik heb meer last als ik met dikke garen haak. Je moet vaak meer kracht zetten, tenminste dat is mijn ervaring. [EMAIL= ][/EMAIL]
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 11:05
Ja, hoor ! Dikke wol is heel belastend (vooral spaghettigaren bij het haken)
Onze moeders en grootmoeders breiden heel veel en hadden weinig last maar ze gebruikten dan ook dunnere naalden, meestal 2 tot 3,5 (4 was al uitzonderlijk). Het is pas sinds eind jaren zeventig dat dikkere wol en naalden op de markt kwamen, alles moest trouwens sneller vooruitgaan. Wink. Dunne naalden gebruiken schrikt velen af. Ok, het vraagt wat meer tijd maar de modellen zijn mooier en geven een veel slanker effect en dat laatste is voor vele dames toch ook heel belangrijk, niet ? WinkLOL
Back to Top
Jo Bateau View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Maart 2013
Status: Offline
Points: 212
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jo Bateau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 12:54
Oh ik vind het niet erg met dun te haken, maar ben een lekkere dikke sjaal van Eskimo aan het haken voor mijn dochter en daardoor heb ik last...............
Groeten Jo
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns