Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Telkens weer...

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Telkens weer...
    Posted: 24 Januari 2015 om 18:35
Als het niet zo treurig was, dan zou het hoogst komisch zijn.

Telkens weer komt er een newby op het toneel met de vraag om een patroon. Helemaal niks noppes nada in haar profiel ingevuld. En dan is er een lieverd die haar wijst op het Welkomverhaaltje, zodat ze kan zien hoe het hier toegaat. Ik heb zelfs de tip gegeven om het eigen en andermans profiel aan te klikken om te zien wat er bedoeld wordt voor het email adres.

Maar nee, er wordt meteen hoog van de toren geblazen. Hee, jullie zijn toch de dames van het gratis patroon? Waarom moet ik moeite doen en iets lezen? Jullie zitten toch de hele dag te niksen tot IKKE hier een vraag komt stellen? Nou, als het hier zo moet, ga ik weg en haal ik al mijn gegevens weg. Tja, dat kan dan niet meer, je blijft voor eeuwig als forumlid vermeld staan, tenzij je je zo misdraagt dat admin je verwijdert.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 18:43
Vrij simpel, we reageren gewoon nergens op als iemand zo begint.
Zo iemand verdwijnt dan vanzelf.
Jammer dat de geen moderator is.
Groetjes, Jannie
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 18:45
Och Magtelt, na deze komen er weer vier beleefde dames aangemeld die fatsoen hoog in het vaandel dragen.

Als we nu elke vijfde nieuweling eens links laten liggen.

Dus is het oppassen geblazen voor de beleefde goedbedoelde nieuweling om niet als vijfde aan de beurt te komen.

En het is ook komisch als je het nadien leest, zeker als ze een onewomanshow beginnen op te voeren.
Back to Top
Maria16 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Maria16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 19:37
Ik ben het met jullie eens.
Het is toch niet zo veel moeite om jezelf even voor te stellen als je wel de moeite neemt om naar een patroon te vragen?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 19:53
Nieuwelingen, kijk eens naar het berichtje hier vlak boven. En ineens onder het vierkantje lid sinds :

Bedankt Maria16
Back to Top
Maria16 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Maria16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 20:14
Graag gedaan Bep,jij ook bedankt.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2015 om 21:08
meestal reageer ik niet ,maar soms word ik echt kriegel. en moet ik er erg om denken wat ik schrijf.
en ik begrijp ook wel dat ze via google hier terecht komen. maar wat mij steekt is de manier waarop de vraag hier word neer gegooid, en nog erger je reageert wel en ze komen nooit weer, of alleen als ze een patroon nodig hebben. Er zijn ook forums waar je je eerst moet voorstellen, anders kom je niet verder.
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 11:32
Er is een vraag naar een Garfield patroon. Ik dacht dat die heus wel met Zoeken te vinden zou zijn, maar nee. Geen Garfield of Rode Jeweetwelkater. Ik zoek zeker altijd verkeerd. Ik zag dat Bep ook al bezig is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Maria16 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Maria16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 13:33
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 13:47
je kan de link onder links plaatsen met als titel garfield.
daar zal hij rapper gevonden worden.
Back to Top
Maria16 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Maria16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 14:05
Originally posted by bep bep wrote:

je kan de link onder links plaatsen met als titel garfield.
daar zal hij rapper gevonden worden.

Ik snap even niet wat je bedoeld Bep.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 14:10
Als we iets leuks vinden voor elkaar zetten maken we een topic aan onder het kopje "Links" en als je het dan een duidelijke titel geeft
zal het makkelijk door iedereen (weer)gevonden worden.
Back to Top
Maria16 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Maria16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 18:26
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Als we iets leuks vinden voor elkaar zetten maken we een topic aan onder het kopje "Links" en als je het dan een duidelijke titel geeft
zal het makkelijk door iedereen (weer)gevonden worden.

Ahh op die manier,ik snap het voor de volgende keer.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 20:21
ik kan het draadje van het andere topic niet meer vinden waar Bep uitlegt wat een forum eigenlijk inhoudt...was heilig van plan om dat vanavond uit te zoeken, te googelen zogezegd maar dat heeft Bep dus al gedaan..nix aan toe te voegen...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 20:26
Bij mij kriebelt het ook m'n haakpen uit als ik weer zo'n berichtje vind. Tel tot 888, googel dan toch maar even..... en ja hoor....patronen bij de vleet. 

Zo ook bij het Garfield patroon, er is zat.
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2015 om 20:55
Ja, maar die leukste garfield en odie die zijn dan net weer (nog) niet uitgeschreven.
Bij even verder kijken op dezelfde site zag ik een "Nermal" het buurkatje (maar in mijn ogen gewoon een grijze garfield)... helaas ook nog zonder uitgeschreven patroon...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2015 om 08:58
Hoi Machtelt een dikke Hugvoor alles wat jij hier doet en geef het aub niet op ,wij hebben je nodig, laat die profiteurs links liggen ze zijn het niet waard ,ik heb lang niet kunnen handwerken en nu gaat het beter maar ben altijd op hhobbydoos komen kijken ,kan het niet missen
Dus hobby doosjes allemaal een dikkeThumbs Up
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2015 om 10:31
Ja via Google kun je veel vinden, maar dan moet je wel weten welke zoekterm je moet gebruiken. Zo heb ik gisteren uren gezocht naar patronen voor mooie honden, heb er alles bij elkaar maar 1 kunnen vinden. Genoeg andere hondpatronen (naaipatroon trouwens) maar niet die van goede kwaliteit, zodat het een echte hond lijkt.

Dus zo gek vind ik het niet dat mensen er hier naar vragen. Je daar druk om maken is erg slecht voor je bloeddruk, je kunt dan beter je schouders ophalen en iets voor jezelf doen. 

Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2015 om 10:46
Op Etsy staan een paar mooie hondpatronen, als je wil dat het echt een hond is helpt het vaak als je het soort ras dat je zoekt intikt. Ik heb zelf deze https://www.etsy.com/listing/188673367/labrador-puppy-amigurumi-pattern-dog
op mijn lijstje staan
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2015 om 10:52
Die had ik gisteren ook wel gezien. Maar ik zocht meer naaipatronen, dan maak ik de honden van 'berenstof'. Och, ik heb nu dat ene patroon (en had er al een keer twee gemaakt die bij de beren stonden), dus ik kan vooruit.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.407 seconden.
Lang Yarns