Telkens weer... |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | ||||
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
|
||||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Ik heb Garfield en Alf gescand, maar nou weet ik zelf niet eens of het haak of brei patronen waren. Ik houd me maar bij de poppenkleren.
|
||||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||||
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Bedankt allemaal, eigenlijk zocht ik die bijna op een echte hond lijken, dus ook met lang haar. Maar ik zag al dat ik iets zoek dat er bijna niet is. Die honden die zo levensecht lijken die zijn 'genaaldvilt' (weet niet hoe je het echt noemt, in elk geval met een prikker op een bol wol prikken tot je de vorm hebt) en dat lukt me niet, dat heb ik jaren geleden geprobeerd, Dus helaas, die mooie honden zal ik niet kunnen maken. En voor de gewone honden heb ik nu al heel wat patronen, dankzij jullie hulp.
|
||||
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
ik heb ze wel een gezien op Pinterest.
|
||||
oant Sjen
|
||||
Maria16
Duizendpoot Lid sinds: 16 Januari 2015 Status: Offline Points: 162 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
http://www.pinterest.com/pin/300404237615011245/
http://www.pinterest.com/source/prettytoys.ru/ misschien staat hier iets bij? |
||||
oant Sjen
|
||||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Ik heb even in mijn naaipatronen gezocht, helemaal geen honden. En in de brei- en haakboeken, die ik heb, staan geen uitgetekende patroondelen, dus die zijn ook waardeloos. Helaas, je zult je met een echte hond moeten behelpen.
|
||||
wat rozengeur. |
||||
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
|||
oant Sjen
|
||||
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Ja Bloem, die mooie had ik ook gevonden, die zijn zeker de moeite waard.
Enne, denk dat ik toch ook ga haken en/of breien, heb een mooie bol garen gekocht Scheepjes Grizzly: Ik heb hem hier in het dorp in de winkel gekocht, zag er mooi uit en ze hadden er een beer liggen, van dit materiaal gemaakt en die zag er ook prachtig uit. Dus ik vond het waard om het eens zelf te proberen. Een beer, hond of kat. Wat het zal worden weet ik nog niet. |
||||
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Maria16, dat hondje is een leuke, echt zo'n lekker schoffie. Zo'n hond zou ik nu wel in het echt willen hebben.
Dus ja Magtelt een echte hond zou ik graag willen hebben. Maar mijn man niet en als je een hond neemt dat moet je het wel beide willen vind ik.
|
||||
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Om te haken heb ik ook deze gevonden, is ook een heel mooie: http://www.larsdesign.com/crochet/fluffyfriend2.pdf
|
||||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Had jij ook een berenverzameling? Ik had er al één voor de grote rage losbarstte, begonnen met mijn oude beer uit mijn kinderjaren. Maar ik ontmoette van die rare types. "Lust jouw beer ook honing?" en "Oh, de hele vakantie was verpest, ik had de pijama van Teddy vergeten". Toen heb ik een aantal verkocht, een aantal aan een goed doel gegeven en er vier of vijf gehouden. Oude beer heb ik nog.
|
||||
wat rozengeur. |
||||
Maria16
Duizendpoot Lid sinds: 16 Januari 2015 Status: Offline Points: 162 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Dank je Janne-Marie,ze bestaan wel hoor,maar dan iets groter en ik heb ze ook gehad.
Die is ook heel leuk en lijkt net echt.
Graag gedaan. |
||||
Margresse
Newbie Lid sinds: 27 Januari 2015 Status: Offline Points: 31 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Phew! Gelukkig heb ik een halve roman geschreven in mijn welkomstverhaaltje. :D
|
||||
http://margreetzelfmaakzooi.blogspot.nl/
|
||||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Ja, dat was een leuk verhaal. Heb je mijn Welkom gelezen? Ook een halve roman.
|
||||
wat rozengeur. |
||||
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Ja Magtelt, ik heb een tijd heel veel beren gemaakt. Omdat het een nogal dure hobby was en ik niet wist waar ik ze allemaal moest laten ben ik gestopt. Heb er een aantal verkocht voor de Brandwondenstichting en de rest ligt zielig in zakken op zolder, een staat op de slaapkamer en een zit op een rieten stoeltje in de woonkamer.
Vorig jaar of zo was ik op zolder aan het zoeken naar iets, zag ik iets harigs liggen en dacht dat het een van mijn beestjes was, bleek het een dood muisje te zijn (ik heb ook heel kleine gemaakt). Mens, wat schrok ik, had het dode muisje bijna opgeraapt.
|
||||
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Hier liggen de dode muisjes meestal bij de achterdeur . . . (soms zijn ze erg groot en heet het geen muis meer . . . ook erg fijn)
|
||||
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Iek.
Toen ik vroeger katten had (huiskatten, ze kwamen toen nog niet buiten), lag er ook wel eens een muisje buiten bij de achterdeur. Zal wel een andere kat als cadeautje voor mijn katten hebben neergelegd.
|
||||
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |