Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Tentoonstelling W.A.K. week van de amateurkunst

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Tentoonstelling W.A.K. week van de amateurkunst
    Posted: 06 Mei 2019 om 00:55
Passeerde weekeinde was het hier in de buurt het zogenaamde WAK  (weekeinde van de amateurkunsten) Dan stellen amateurkunstenaars hun werk ten toon.
Ik sta bij enkele pachtwerken te kijken en een vrouw (blijkbaar de kunstenares) die komt bij mij staan en vraagt wat ik van het werk vind. 
Ik zei haar dat ik het een enorm werk vind om zo iets te maken. Dan vroeg ze of ik iets ineen kon naaien. Ik wijs daarop op mijn jas die ik aanhad. 
Zij kon het bijna niet geloven dat ik die zelf gemaakt had. Maar toen ik zei dat mam zaliger, regents snit-en-naad was, toen zei zij:'Ja, dan is het te begrijpen". Zij vond het heel knap gedaan. Ze vroeg ook hoe ik daar toe gekomen was om dat met die litsen te maken. 
Ik gaf haar volgende uitleg. 
De oude knoopsgaten die IN de voorpanden zaten, die heb ik eraf geknipt. Dan de versleten knoopsgaten er vantussen geknipt. 
Dan de stukken stof langs drie kanten dichtgestikt, en dan de huls (zal ik het maar noemen) omgekeerd en dan tussen de twee lappen stof vastgestikt. 
Toen ik liet zien dat de jas naar twee kanten kon vastgeknoopt worden, was zij nog enthousiaster. 
Meer tijd had ik niet om verder te praten, want ik moest verder. 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2019 om 07:59
Oei een echte fan in levende leve - jammer dat je niet meer tijd had.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2019 om 08:51
Oh wat leuk om gelijkgestemden tegen te komen...
Dat vind ik ook altijd zo gezellig om over de hobby te kunnen babbelen...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2019 om 12:47
Zulke ontmoetingen zijn goud waard. Ieder mens heeft af en toe waardering nodig.   
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2019 om 00:53
Tja, de straat waar zij woont, weet ik maar stomgenoeg ben ik vergeten om af te spreken of ik eens langs mocht komen en op welk nummer dat zij woont. Niks aan te doen. Hopelijk volgend jaar, of....die eens per toeval tegenkomen. 
Maar dan moet zij mij wel aanspreken, want gezichten onthouden van mensen die ik voor de eerste keer zie, is moeilijk.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns