Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Terug van vakantie

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Terug van vakantie
    Posted: 02 Maart 2012 om 15:44
Ik ben er een weekje tussenuit geweest. Heerlijk met een vriendin in een luxe huisje op de Veluwe gezeten. Veel geslapen, gebadderd, ge-sauna't, gewandeld, thee gedronken en heeeel veel gebreid. Heerlijk was het!

Vanmorgen zijn we nog in Apeldoorn in de Beekbergse wolhal geweest, waar we een uur ons hebben verlekkerd (en deels hebben toegegeven) aan alle bollen wol.

Dat wilde ik even delen!
Blessed to be a blessing
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 15:48
welja, maak ons maar lekker tante Jan.... fijn dat je genoten hebt en leuk om je verslagje te lezen !!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 16:05
Helemaal leuk !!!!!!.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 16:07
Een recreatief weekje is de beste remedie om tot nieuwe creativiteit te komen. Het leuke van een vakantiecadeautje (wol in jouw geval) is dat je bij die wol altijd weer je vakantiesfeer boven krijgt. Zodoende heb je nog heel lang profijt van je weekje weg.

Welkom terug.
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 16:22
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en dan nog als toe,tje de wolhal, daar zou ik ook wel eens willen maar het is te ver weg. Maargoed ook
Groetjes van Jolly



Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 16:24
Ben je ook nog in het centrum van Apeldoorn geweest?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 16:38
Blij dat je terug bent maar ik krijg de link niet open
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 19:05
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ben je ook nog in het centrum van Apeldoorn geweest?


Uiteraard  Leuk shoppen daar!

 

Originally posted by pralientje pralientje wrote:

Blij dat je terug bent maar ik krijg de link niet open


Het is ook geen link, het is een of ander vaag zelf-automatisch komend iets... Ik zit op de laptop van iemand anders, dus ik ga hier ook niet met de instellingen in Firefox lopen klooien tot het weggaat.... thuis heb ik er geen last van

Blessed to be a blessing
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 19:18
Goed dat je er weer bij bent!!!
Vanmiddag was ik in de BeekbergseWolhal. Druk!!!
Had van Magtelt gehoord, dat ze daar extra lange breipennen verkochten.
Nou, ik heb ze: 60m centimeter. Ik kan nu in de kamer en de keuken tegelijk breien, zo lang zijn ze.
We moesten om 3 uur bij de school van onze kleinzoon (woont in A'doorn) staan, dus dat ging mooi in één moeite door.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 21:08

wat leuk om te horen dat deze Beekbergse wolhal nog bestaat.

Ik ben er zelf zo'n 20 jaar geleden als vertegenwoordigster vaak geweest.

 

Marlies

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 22:05

ik dacht ook dat het een link was

fijn dat je van de vakantie ggenoten hebt

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 23:22
Oooohhhh wat heb jij genoten zeg!!!! Het is je gegund hoor 
Ennuhhhhh.....je krijgt deze week post van mij
Heb je trouwens de zwemvliezen af?
Ben wel heel benieuwd
Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 10:49
Pippi, je mag je man wel uitrusten met een schild en harnas, als je met die lange pennen gaat breien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 11:27


Kan je met die penlengte eigenlijk nog wel op een stoel zitten breien? Volgens mij moet je echt op een keukenkruk gaan zitten.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 13:50
Je kunt middenop een 3zitsbank zitten, als de katten maar heel laag liggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Tams View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tams Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 16:48
Wat leuk dat je naar een wolhal bent geweest! Ik ben laatst in de wolschuur in Hardenberg geweest. Voordat ik het doorhad was ik er al bijna een uur hahaha, ik moest alle wolletjes even bekijken en voelen 
Liefs,
Tamara
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 19:40
Die wolhal is echt leuk. Ik heb ook overal aangezeten, voelen, aaien... 

We zijn ook nog in Barneveld geweest, daar hebben zijn in het centrum alleen al gewoon 4 handwerkwinkels. Grappig om te merken dat daar dus veel handwerkende vrouwen (in de omgeving) wonen.

Die in Hardenberg, daar wil ik ook nog eens heen. Vorig jaar was ik daar dichtbij op vakantie, maar toen was ik nog niet zo van het breien. Nu ben ik al een hele verzameling aan het aanleggen...
Blessed to be a blessing
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 19:42
Hoe is het afgelopen met je zwemvliezen? 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 19:52
Die zijn nog in wording! Ik moet nog één deeltje breien, en dan nog in elkaar zetten... Daar heb ik nog niet zo'n zin in 
Blessed to be a blessing
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns