Terug van zeer lang weg geweest |
Reageer |
Autheur | |
MissWithBird
Duizendpoot Lid sinds: 08 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 132 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 Februari 2017 om 15:53 |
Hoi Allemaal
Vandaag was ik bezig mijn gmail eens op te schonen. Daar kwam ik oude mailtjes tegen o.a. van patronen die ik van leden van dit forum gekregen heb.
Aan de hand van die mailtjes werd ik best wel nieuwsgierig of het forum nog bestond EN of mijn account nog bestond.. Ja hoor, na lang zoeken EINDELIJK gevonden, ik bleek zelfs nog mijn wachtwoord te herinneren..! Kijk ik net wanneer ik voor het laatst hier online was, dat was op 15 juni 2010!! Beetje lang terug.. In al die tijd is er ontzettend veel gebeurd. Ik ben gaan samenwonen in december '11 en in september '13 zijn we na 8 jaar samen in het huwelijksbootje gestapt. Is ook alweer 3,5 jaar terug (Man! Tijd gaat snel!!) Sinds een tijdje heb ik de draad van het haken en het breien weer opgepakt. Lid van diverse facebookgroepen geworden en een paar weken terug een sjaal voor mijn man gebreid en een octopus knuffel gehaakt voor het dochtertje van mijn vriendin waar ik bijna elke week een middagje op pas. Beiden zijn ontzettend blij met mijn werkjes. Nu ben ik aan het oriƫnteren wat ik eens voor mij zelf ga haken of breien, ik zit te denken aan een vest of een trui. Zooooveeeel patroontjes zijn daarvoor te vinden.. Nu nog 1 uitkiezen die ik wil.. |
|
ontdekken is een lust in ieders leven Je bent zoals je bent |
|
MissWithBird
Duizendpoot Lid sinds: 08 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 132 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben nu alleen even nieuwsgierig hoe ik mijn profielfoto kan kan veranderen..
|
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welkom terug!
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk dat je de route naar het forum nog kon herinneren. Het "oppakken van de draad" is de enige garantie om je handwerk te voltooien. Succes hier. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is inderdaad lang weggeweest. Hartelijk welkom.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welkom
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is inderdaad terug van weggeweest...
Welkom... |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welkom terug
|
|
oant Sjen
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben Lao-tse, welkom terug.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
welkom terug 'verdwaalde'. En het uitkiezen is altijd het moeilijkste.
|
|
|
|
MissWithBird
Post Options
Thanks(0)
|
Hihi! Ik merk al dat ik niet echt fanatiek aanwezig ben of kan zijn.
Maar dank jullie wel! Ik ben nu eerst bezig met een cadeautje haken voor de geboorte van de het zoontje van mijn vriendin in Deventer. Chris is in januari geboren en door meerdere factoren ben ik nog niet op kraambezoek geweest. Wat ik hopelijk binnenkort wel eens kan gaan doen. ik was in eerste instantie van plan om een boxpakje te maken, maar het patroon dat ik daarvoor ooit eens gekocht hebt klopt niet helemaal in het Nederlands. Ik heb het originele patroon wel op een harde schijf staan, maar waar die is. Hierop reageerde mijn man met: " Dan maak je toch weer een 'Octo'?" Octo is de naam die we gegeven hebben aan de eerste (gele) Octopus die al tijden voorin onze auto staat. Ik heb de 2e pas geleden gemaak't in de kleuren paars en roze. Nu ga ik er dus 1 maken met 3 kleuren; rood, blauw en groen van de winkel Z. Hij wordt dus een stukje groter als de andere 2. Maar dat maakt voor mij niet uit. Wordt het in ieder geval een kleurige 'Octo' |
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een octo is een prima babycadeautje.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk dat je weer terug gekomen bent
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |