teveel breigaren |
Reageer |
Autheur | |
Molemieke
Hobbyguru Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 November 2013 om 22:28 |
Brengen jullie ook wel eens breigaren mee van de zeeman/wibra/action/... om er thuis achter te komen dat er nog een aantal bollen in de kast liggen? Wel bij de zeeman vangen ze mij 'voorlopig' niet meer. Op de kaartjes staat de soort, het kleurnummer en in potlood staat het aantal bollen dat bij mij in de kast ligt.
De tip heeft volgens mij al eens op het forum gestaan maar ik kon hem niet meer vinden, dus ik dacht ik deel het nog een keer want het is toch wel erg handig zo. |
|
Joyce
Duizendpoot Lid sinds: 02 December 2012 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Slim!
Ik mag van mezelf ook al een tijdje geen wol meer kopen haha, ik moet eerst m'n voorraad maar eens op maken... |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Handig, hier kun je ook gelijk leuke kleurcombi's voor een projectje mee uitzoeken.
|
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ken het heb laatst wel nieuwe wol aangeschaft maar dat is voor een bestelling waarmee ik op tijd wil beginnen.
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat ziet dat er netjes en overzichtelijk uit, daar kan ik een voorbeeld aan nemen
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben begonnen mijn voorraad op Ravelry te zetten. Eerst had ik het in een excel bestandje, maar op Ravelry kun je makkelijk alles noteren inclusief foto en mogelijke patronen.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Moet je die kaartjes dan telkens als je naar Zeeman gaat meenemen? Dan zou ik kleine draadeindjes maken met een klein labeltje eraan met vermelding van het aantal bollen, kleur- en verfbadnummer. En die meenemen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
JokeP
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ziet er gelikt uit. Ik had hetzelfde probleem maar het het iets minder sjiek opgelost. Een wat langer dun strookje karton met van alle kleurtjes een stukje draad gewikkeld.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
francis2
Groupie Lid sinds: 30 December 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 95 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit ziet er best goed uit. Ik heb ook wat breigaren liggen. Maar als ik wat tijd heb, maar dat zal nog een tijd duren eer ik weer voldoende tijd heb om me daarmee bezig te houden, zal ik dan eens noteren wat en hoe.
Het meeste wat ik heb is ooit gekocht om een pull en een vest te breien. (jongste breigaren wat in de doos zit, schat ik op 10 jaar) Behalve wat ik verleden jaar gekocht heb. die vest is nu bijna klaar. Het is een 'dubbelgebreide' vest, in acht kleuren. |
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh mooi gedaan! Handige oplossing. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |