Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Textiellijm- en verharder

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Textiellijm- en verharder
    Posted: 08 Mei 2019 om 09:33
Bij Action staan potjes textiellijm en -verharder, bij de hobbyspullen. En het spul werkt. Ik heb al een poppengipsbeen en de punten van spitzen voor ballerinapopjes verhard, de kleur komt terug (lijkt even wit) en ze worden echt hard.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2019 om 10:06
Bedankt voor de tip.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2019 om 21:37
bedankt voor de tip. Heb hier soms probleem met verharden
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2019 om 07:49
Haarlak en stijfselspray werkten nooit zo lang.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2019 om 20:52

is het deze Magtelt?
Ge kunt alleen uzelf vertrouwen en dan nog.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2019 om 08:20
Dat is krek dezelfde pot. Ik heb de punten van de poppenspitzen met mijn vinger in de neus in de witte smurrie gedoopt. Het poppengipsbeen heb ik met een make-up kwastje ingesmeerd. Het kwastje meteen gewassen, het is weer zacht. En nu ga ik het weer gebruiken om de bovenkant en het voeteneind van een poppenbedje te verstevigen en de achterkanten van een tweezitsbankje en een fauteuil.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2019 om 12:00
Ik heb die een paar weken geleden gekocht om te proberen iets 'hard' te maken, maar ook 'waterbestendig' wat nog moet uitgeprobeerd worden. Dan kan ik het buiten zetten. Er staat op dat het als vernis kan gebruikt worden dus dan denk ik dat het na droging tegen water kan.
Ge kunt alleen uzelf vertrouwen en dan nog.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2019 om 19:24
Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar het is wel de bedoeling dat bepaalde creaties hard blijven, ook in de was en bij het gefriemel van kleine vingertjes. Ik hoor graag over je bevindingen.

wat rozengeur.
Back to Top
Loes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2019 om 21:55
bedankt voor de tip
groetjes Loes
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2019 om 07:57
Je moet wel proberen egaal te smeren, anders zie je later waar harde plekjes zitten.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.086 seconden.
Lang Yarns Bergere de France