Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

textielstiften

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: textielstiften
    Posted: 31 Juli 2015 om 15:39
Uhm ik markeer de zakdoeken van de huisband met het woord "klus" als ze aftands worden, blijft goed zitten - maar de huisband was enigszins
verontwaardigd Embarrassed. Maar dat doe ik met een dood ordinaire edding textiel marker.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 11:21
jaaa puffy kwam erin herinner ik mij nu.
Bedankt om het te melden.
En het zal dan wel verf geweest zijn die in die lange tubes met smalle teut zit en ik zal gedacht hebben dat het stiften waren.

Nu kan ik verder op zoek.

Maar niemand ervaring met textielstiften dus qua houdbaarheid op textiel.
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Mei 2014
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2015 om 22:06
hee bep was geen puffy paint
dit zwelt ook op met een strijkijzer of met fohn
dit zijn geen stiften maar verf
kijk hier maar eens
http://www.strijkletters.nl/nl/bestelling/aanmaken/Textiel-verven-Stiften/
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2015 om 20:12
kan er iemand van jullie me misschien vertellen welke textielstiften goed zijn, dus lang houden nadat het gewassen is?
Ikzelf heb er nog niks ervaring mee.


Ik had overlaatst textielstiften te koop gezien waar als je erover gestreken had, de 'tekening' er wat bovenop kwam liggen.
Het was heel goed beschreven, merk en al. En ik dacht dus dat is gemakkelijk te onthouden. Nu ben ik op zoek en ik zie zoveel merken maar nergens dat het 'opblaast' als het gestreken is.
Ik ben toch al meer zeef aan het worden dan ik dacht, want geen enkele naam die ik tegenkwam kwam mij bekend voor. Ofwel zijn mijn sorteerbakskes in mijn hoofd overvol en is het ernaast gevallen, dat kan ook nog.



Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.312 seconden.
Lang Yarns