Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

The Muppets

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: The Muppets
    Posted: 22 Augustus 2012 om 13:26
Hi allemaal,
 
Ik ben weer eens aan het zoeken gegaan op het internet naar Muppetsfiguren om te haken (heb inmiddels wel Kermit al gekregen :) )en kwam deze keer onderstaande items tegen:
 
 
Ook heel grappig ook al zijn het geen echte amis.
 
Misschien dat er nog meer liefhebbers van de Muppets zijn, dus vond hem leuk om te delen.:)
Back to Top
MarSu View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 Juni 2012
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MarSu Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 15:09
ik zag je item.
heb net zelf een nieuwe bril
Dus dus de oplossing voor op m'n nachtkastje
ga er meteen mee aan de gang!! Clap
suusje
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 15:26
Lol MarSu,
 
Zover had ik hem nog niet eens bekeken Embarrassed, heel schandalig eigenlijk, want de titel zelf zegt het eigenlijk al, maar ik bekijk eigenlijk alles in ami(gurumi)stijl en wilde hem al in kleine versie maken en een brilletje ervoor ontwerpen. :)
 
 
Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 19:51
o wat gaaf leuk cadeau voor mijn moeder
Back to Top
PINUS View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 Oktober 2012
Locatie: BEVEREN WAAS
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer PINUS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 12:21
hoi, lief om je patroon te delen,
mijn man is een supergrote fan van "animal" de drummer
graag zou ik een haakpatroon of breipatroon willen vinden
spijtig genoeg heb ik dit nog steeds niet gevonden
 
kan je patroon van kermit niet openen op de webpagina - krijg een melding dat deze is verwijderd
oeps?
ALVAST BEDANKT EN NOG EEN FIJNE DAG, PINUS
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 12:50
als je googled met de informatie die je hebt kan je dit zelf ook redelijk eenvoudig vinden. In de link van sun kitty zie je staan: muppets, glasses, holder en het belangrijkste CROCHET. Type deze woorden in bij google en ik vond gelijk deze link, waar het patroon wel staat (helaas geen animal)
http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=180192.0

Zo kan je dat bij alles wat je graag wil gaan maken zoeken of er patronen van bestaan. Ik kan alleen aanraden om dit jezelf aan te leren want er gaat een wereld aan patronen voor je open en ben je niet afhankelijk van een forum of wat wordt aangeboden :)
Kijk anders ook eens onder "links" op dit forum. Daar staat ook zoveel moois om te maken of sowieso te bekijken. Leg alle andere hobbies en het huishouden maar aan de kant, daar heb je straks geen tijd meer voor WinkLOL
Back to Top
PINUS View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 Oktober 2012
Locatie: BEVEREN WAAS
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer PINUS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 16:48
ENORM BEDANKT VOOR JE SUPERSNELLE REAKTIE EN HEEL GOEDE TIPS
NOG EEN HEEL FIJNE DAG
GROETJES,PINUS
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 22:13
Graag gedaan Pinus :) 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns